the_masked_cow Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 jeg bruker logmein til å kontrollere min andre stationær pc med min bærbarpc. ( som funker perfekt ) problemet er at hvis jeg spiller av en video på bærbar pc'en så kommer det ikke mye nytte ut av skjermen. det er umulig å se hva som foregår. er det noen måte å stille inn mediaplayeren til å buffe videoen før den spiller den av ? (loade den først)
Bjonnar Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 (endret) Jeg går ut ifra at du ikke har noe unormalt stor internett-hastighet. Dvs. at internetthastigheten begrenser hvor mange fps du kan få. Dette er kansje ikke mer enn 0,5, det holder ikke til å vise film Du kan jo prøve å kopiere fila over til den pc'n du sitter foran, hvis du har god tid da Tror ikke det er noen annen løsning, hvis du ikke kan kopiere fila mens du er hjemme da.......... Endret 29. juli 2007 av Bjonnar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå