Gå til innhold

Musikk: Hard dance:Jumpstyl3 - You may think


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hva skal man si? Dette var elendig, null trøkk i kick, bass osv... kjedelig, rett og slett.

Synth-lydene høres ut som presetene "TRANCE LEAD 1" og "TRANCE LEAD 2" på en hvilken som helst synth og melodiene som spilles kan ikke akkurat kalles innovative.

 

Selve låten er jo helt lik alt annet man hører, det blir nesten litt drøyt å kalle det et orginalverk.

Lenke til kommentar

oioioi her var det en som ikke tålte å få litt feedback på sangen sin ja =P

eneste du sa der som kanskje er litt sant er at melodiene som spilles ikke er så veldig innovative akkurat, men sånn er det i hard dance :p

 

Orker uansett ikke en diskusjon her for at en ikke tålte å få litt feedback ;P noe mer du har lyst til å si så send meg en pm =)

 

Greit om du faktisk mener det du skriver der og det ikke bare er skrevet for at du ble sur =P

Lenke til kommentar

Jeg kan forsikre deg om at ingenting annet enn ordvalget mitt ble påvirket av din kommentar på min tullelåt.

 

Vanligvis ville jeg nok ikke brukt ord som "elendig" og "kjedelig", men det gjorde jeg altså her.

Ikke tro at det bare er en reaksjon på din kommentar, du mangler virkelig alt jeg vil kalle "trøkk". det er jo såvidt man hører kicken og bassen din... og for guds skyld, dropp de der "ultra maximizer" eller "mastering" - pluggene du bruker, låten låter unaturlig bright og hard i toppen.

Lenke til kommentar

Oki greit nok at du syns det =) men det med bassen og kicken er jeg ganske uenig i for det er helt likt som i hard dance låter som er gitt ut på plateseslakp om ikke litt høyere...

 

Håper virkelig du sitter med studio monitorer når du våger å si noe sånt og ikke bare sitter der med ett logitech 2.1 system eller no=P

 

bruker ikke noe ultra mastering plugin eller no, men boosta de høye frekvensene på noen av spora i låten =) Så du syns det høres for hardt og bright ut..hmmm det må jeg nesten se litt på, kanskje jeg har overdrevet litt :p

 

Takk for kommentaren =) det der fikk jeg faktisk noe ut av ;)

Lenke til kommentar

Ooouh...Catfight, me like;)

 

Må si meg enig i Håkon at den melodien var grådig kjedelig, og det er disse melodiene som får meg til å gå mer og mer fra Hard dance. SÅååå ...finn på en litt mer orginal "meloditype"

 

Ellers hva jo dette sinsykt kult må jeg inrømme, gått produset osv..

Lenke til kommentar
Tihi takk =) ja melodien er ikke akkurat den vanskligste =P alle som klarer å lage melodi med doble toner kan lett lage den lissom =P

 

Takk for feedback :) så hittil komemt fram til at tonen er kjedelig =P En ting jeg tar med meg videre i hvertfall ;)

9176973[/snapback]

 

Vel melodien er også gaske kjedelig...liksom hørt 1000ganger før omtrent;) men for all del...lag det sån som du vil :thumbup:

Lenke til kommentar
Ooouh...Catfight, me like;)

 

Må si meg enig i Håkon at den melodien var grådig kjedelig, og det er disse melodiene som får meg til å gå mer og mer fra Hard dance. SÅååå ...finn på en litt mer orginal "meloditype"

 

Ellers hva jo dette sinsykt kult må jeg inrømme, gått produset osv..

9175342[/snapback]

 

alle hard dance sanger har den samme kjedelige melodiene.. syns jeg da men. letteste sjangeren å lage og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...