Kimelimm Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Hei! Husker et spill som begynte på "The" og var slik Gangster greier som Downtown-mafia, du kunne piratkopiere ting og selge dem for penger, stjele biler, etc akuratt som alle andre... Kan noen bare hjelpe meg og finne det ut?
Kimelimm Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Skrevet 28. juli 2007 Det vardesverre ikke det, var slik at du kunne gjøre en kriminalitet som kaltes "selg piratkopiert software" eller noe, var engelsk eller noe... En eller annen plx hjjelp
Gobity Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Hei! Husker et spill som begynte på "The" og var slik Gangster greier som Downtown-mafia, du kunne piratkopiere ting og selge dem for penger, stjele biler, etc akuratt som alle andre... Kan noen bare hjelpe meg og finne det ut? 9163164[/snapback] Kan det være TheMafiaNetwork? Vet at de har en funksjon hvor man kan selge piratkopiert software og lignende...
Kimelimm Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Skrevet 29. juli 2007 DET VAR DET! TAKK! Du redda alle mine kjedelige dager! TAKK SÅ MEGET OMG OMG OMG TAKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå