DaXoN Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 ja jeg vet det er mange sånne macro ute men jeg har dårlig tid ^^ jeg er hemo rogue med dagger men jeg vil at når jeg skal til og slå med hemo skal jeg først skifte til Fist wepon også slo med hemo og samme med backstab:P skifte til dagger så backstab:D kan noen hjelpe:D
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 (endret) Global cooldown og du trenger mange forskjellige ledd. Backstab og hemorrhage har ingenting sammen å gjøre, les rogue basics og specc til noe vettugt. Endret 28. juli 2007 av Lycantrophe
DaXoN Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Skrevet 28. juli 2007 Global cooldown og du trenger mange forskjellige ledd. Backstab og hemorrhage har ingenting sammen å gjøre, les rogue basics og specc til noe vettugt. 9162184[/snapback] vel jeg liker den specen ^^ ikke diss meg:P
Lycantrophe Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Så, du har speccet for hemorrhage, du bruker trege fists, og allikevel vil du bruke backstab? Hvorfor?
MrRexor Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Så, du har speccet for hemorrhage, du bruker trege fists, og allikevel vil du bruke backstab? Hvorfor? 9162286[/snapback] Fordi rogue-kids er notorisk udugelige og av den grunn må opprettholde et visst rykte. Skjønner du ingeting, eller?
DaXoN Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Skrevet 28. juli 2007 (endret) Så, du har speccet for hemorrhage, du bruker trege fists, og allikevel vil du bruke backstab? Hvorfor? 9162286[/snapback] Fordi rogue-kids er notorisk udugelige og av den grunn må opprettholde et visst rykte. Skjønner du ingeting, eller? 9162315[/snapback] tja med det specet dere disser hadde meg og en anna rogue kompis over 80% win i arena men seff jeg er jo udugelig=) ikke noe galt i og lage noe gøy også vet dere Endret 28. juli 2007 av DaXoN
MrRexor Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Så, du har speccet for hemorrhage, du bruker trege fists, og allikevel vil du bruke backstab? Hvorfor? 9162286[/snapback] Fordi rogue-kids er notorisk udugelige og av den grunn må opprettholde et visst rykte. Skjønner du ingeting, eller? 9162315[/snapback] tja med det specet dere disser hadde meg og en anna rogue kompis over 80% win i arena men seff jeg er jo udugelig=) ikke noe galt i og lage noe gøy også vet dere 9162326[/snapback] Hvis du, med hemospecc og backstab på 1, sammen med en kompis vinner 80% av arenakampene dine, ville jeg tatt på meg sveisebriller hver gang jeg skal se på ratingen deres. Sier ikke at det er umulig å vinne hele 80% av arenakamper som 2 rogues, men hvis du er hemo-rogue og bruker backstab, har du enkelt og greit ikke vett nok til å ha den koordinasjonen og samarbeidet som trengs for å vinne så mye. Men, back to topic, shall we? <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå