destilert Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Hei.. når jeg nå er belemret med reserve reserve mobilen (nokia 3400) , er jeg på jakt etter ny mobil. Jeg skal ikke ha med abb. Av finesser så trenger jeg ikke så mye, ettersom jeg har investert i standalone mp3 spiller, og har et kamera jeg foretrekker å bruke. Dermed er ikke musikk viktig, og kameraet trenger ikke være allverden, bare nok til de gangene kameraet ligger hjemme.. Så er det viktig for meg at telefonen er enkel i bruk, og at batteriet varer en stund. At det går fort og greit å skrive meldinger er viktig. 3g og sånt dilldall har jeg ikke bruk for, selv om mms er et krav. Prisen skal ikke være mer enn ca 1500, men om alle forslagene som da kommer ligger på det nivået går jeg heller for k610i, selv om denne har finesser som jeg ikke trenger, og aldri kommer til å bruke.. Mhv destilert
andypandy Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 jeg synes iallefall k610i er en veldig intuitiv telefon med tanke på pris. Her får du litt av hvert, men ikke det meste, og den er god og skrive meldinger på, samt at Sony Ericsson menyene er veldig enkle og betjene, og trenger ikke mere enn ett par minutters tilvennings tid. Noe jeg også har hørt, men ikke har skriftlig, er at sony ericssons batterier har god levetid.
Ikke Her Lenger Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Nokia 6233 har kommet på en veldig lav pris: ca 1600. Denne er veldig god, og er langt bedre enn K610i. Vil anbefale deg denne
destilert Skrevet 1. august 2007 Forfatter Skrevet 1. august 2007 Ah, takk for svar. Har sett litt rundt, og tror jeg går for 6233. Det skader jo ikke at telefonen i seg selv virker bra, når den i tilleg er veldig pen ^^
stegan123 Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Vet du ikke trengte så mye, men det er jo en bra mobil! Koster 1399 og har tele 2 mobil pluss abonnement. http://shop.tele2.no/index.php/Portal/sect...d/1568/action/1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå