Gå til innhold

Kjøpe golfdriver fra USA


Anbefalte innlegg

heisann jeg skal ha meg en ny driver, driveren jeg har bestemt meg for er Nike sumo 460cc og har funnet ut at det kan bli rimligere å kjøpe fra utlandet.

 

Derfor lurte jeg på om det var noen her som har bestilt noe golfutstyr fra USA og om de kan si noe om hvor mye ekstrakostnader man må ut med, og om varen var av god kvalitet(redd for å kjøpe fake).

Jeg har sjekket ut noen sider og den jeg så meg ut var http://www.golfdiscount.com/nikegolf/drivers/sumo

 

Så hvis du er en som har bestilt fra utlandet fra en nettbutikk og denne forhandleren har den varen jeg ønsker er det bare til å si ifra :)

Endret av CobrAim
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
heisann jeg skal ha meg en ny driver, driveren jeg har bestemt meg for er Nike sumo 460cc og har funnet ut at det kan bli rimligere å kjøpe fra utlandet.

 

Derfor lurte jeg på om det var noen her som har bestilt noe golfutstyr fra USA og om de kan si noe om hvor mye ekstrakostnader man må ut med, og om varen var av god kvalitet(redd for å kjøpe fake).

Jeg har sjekket ut noen sider og den jeg så meg ut var http://www.golfdiscount.com/nikegolf/drivers/sumo

 

Så hvis du er en som har bestilt fra utlandet fra en nettbutikk og denne forhandleren har den varen jeg ønsker er det bare til å si ifra :)

 

hei! jeg er en av de som har bestilt en nike sumo driver fra statene.gå inn på ebay,der finner du hundrevis og velge mellom!det er også veldig sikkert der.sannsynligheten for en fake kølle er jo der,mn klikker du deg inn på en av disse større forhandlerne der inne,f.eks golfdiscount som du sier,så får du det du bestiller...selv er jg veldig fornøyd med kjøpet mitt!

du må betale moms av varen som er rundt 25 % av prisen,mn det kan man leve med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...