Gå til innhold

Problem med Western Digital 500GB (Ekstern HD)


Anbefalte innlegg

Fikk nettopp tak i en Western Digital 500GB, Essential Edition.

Har aldri hatt en ekstern harddisk før, men synes denne er ganske grei. Uansett!

Jeg skulle til å legge over Company of Heroes fra den ene interne HD'en til den nye eksterne men da fikk jeg følgende melding: "Kan ikke kopiere (fil). Slett en eller flere filer for å frigjøre plass, og prøv på nytt."

Dette hadde jo egentlig ikke vært så merkelig, hadde det ikke vært for at jeg fortsatt har 418GB ledig plass og mappen ikke er mer enn 4.32GB.

Noen som har hatt samme problem med denne eller andre harddisker og i tilfelle har en løsning? :hmm:

(Filtype: Winrar Archive)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt sikker hva "ntfs" eller "fat" er. Hva mener du med å formatere? Trodde det var det man gjør man f. eks. skal reinstallere windows. Har ikke gjort noe annet enn å plugge (HD'en) den i pc'en.

(Beklager viss spørsmålet er litt dumt men jeg er ingen ekspert når det kommer til data. :blush: )

Lenke til kommentar

Hei.

 

Merker at en del har problemer med denne disken.

Selv hentet jeg den idag på posten, og allerede etter 12 timer, begynner den å tulle.

Fikk da denne feilmeldingen når jeg skulle lagre noe på den :

"Cannot copy ferie2007: The request could not be perfomed because of an I/O device error"

 

Etter min mening virker det som det er noe seriøst galt med denne.

Har prøvd å rs maskin og rebootet book.

Har også testet på min stasjonære pc, samme problem.

 

Tror det er som folk sier.

Enten er du kjempeheldig eller totalt uheldig. Men burde holde lengere enn 12 timer etter min mening :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...