Diff Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Hei. Helt plutselig i dag har det dukket opp nok et problem på PCen min. Denne gangen starter den på nytt sekunder etter at Windows-ikonet dukker opp. Løsningen på dette problemet er i mine øyne å formatere harddisk og installere Windows på nytt, siden dette har hjulpet før. Men det er her problemet dukker opp: Jeg har mista CDen til Windows, men har fremdeles registreringsnøkkelen. Hva skal jeg gjøre? Takker for alle svar som dukker opp på veien Endret 27. juli 2007 av Diff
4mbition Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Ta kontakt med microsoft så sender de deg en cd med windows. Forklar problemet så burde det ordne seg
kjelldell Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Hei.Helt plutselig i dag har det dukket opp nok et problem på PCen min. Denne gangen starter den på nytt sekunder etter at Windows-ikonet dukker opp. Løsningen på dette problemet er i mine øyne å formatere harddisk og installere Windows på nytt, siden dette har hjulpet før. Men det er her problemet dukker opp: Jeg har mista CDen til Windows, men har fremdeles registreringsnøkkelen. Hva skal jeg gjøre? Takker for alle svar som dukker opp på veien 9152394[/snapback] Naboen min fikk samme problem med en Dell Pc med XP, ca et år gammel tror jeg... Vi fikk den opp i Safe Mode, men ikke i vanlig modus. Fortsatt ikke fikset, måtte reinstallere, hjalp ikke... Tror skjermkortet er litt korrupt, skal legge inn ny BIOS. Skal finnes verktøy ute for å eksportere nøkkelen din, så du kan bruke den på nytt. Så er det bare å evt låne en windows disk... Merk at det ikke alltid er så enkelt, du må har "riktig" versjon for at det skal funke. Har du f.eks en OEM-versjon av windows må du ha en tilsvarende disk. Din pc-leverandør bør kunne skaffe deg en reinstallasjonsdisk!
Diff Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 Hei, problemet er løst! Jeg fant en annen Windows XP Home CD og brukte den til å formatere og installere på nytt. Siden jeg hadde en gyldig nøkkel fra før så gikk dette glatt. Takk for support
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå