lupah Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Har nettopp fått meg ny pc med Vista installert og merka når jeg var i BG med roguen at noen lydeffekter fra forskjellige abilities ikke funka. Bla Riposte, CS og KS - Ingen lyd når jeg brukte de. Ellers er det lyd på andre ting, og jeg testa alt dette utafor BG og da hadde jeg også lyd. Noen som har vært borti det samme, eller har peil på hva som er galt? Irriterende problem. Endret 27. juli 2007 av lupah
Toast Is Pimp! Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Hvilken lydkort har du? Et 64 kanalers (bits)? Kanskje du skal skjekke wow instillingene og se om du har satt på for mye kanaler (bits). AEX og alle de rare navnene.. Aner ikke hva wow støtter. Har ikke prøvd det så fryktelig mye (maks 1 uke). feks 64biters lydkort kan spille av 64 lyder samtidig. Og enda har faktisk det ikke komment et like godt lydkort ut til PC som det er i XBOX (1) som kan spille av noe omkring 256 lyder. Derav 64 lyder i 3D lydformat (no i den dur). EDIT: Kan også fortelle deg at du har dobbeltrådet MED VILJE OG VITEN! Slike som deg (viss du gjorde med vilje) burde pines. Hehe Neida.. Bruk EDIT knappen nestegang. Jeg ser jo at det er forskjellig tekst på dine 2 tråder. Ps: Dobbelpost av meg on a way. Endret 27. juli 2007 av Deimos87
hds Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Tror det er en feil fra blizzard sin side, skjer iblant med meg og at jeg mister noe av lyd effektene. Jeg har xp så det er sagt.
øl_i_tastaturet Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Mister også noen av lydeeffektene til tider. Er ikke noe galt med lydkortet mitt.
Netforce Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Jepp, samme her, virker som om wow-clienten ikke helt får med seg at man snur seg til tider.
Bredoc Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 (endret) Samme har skjedd meg også. Problemet begynte etter den siste patcen. Edit: Kjører ikke Vista men XP Endret 27. juli 2007 av Ashvan
lupah Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Skrevet 27. juli 2007 (endret) Ah, okei. Bytta nettopp fra Mac og der hadde jeg ikke problemet. Håper de får fiksa det snart da. Takker for svar! Fikk faktisk Blue reply på technical forum: "Hi, This is a known issue for some cards, it should be fixed in the next patch as the whole sound system is getting an overhaul. In the meantime if you have the Hardware Acceleration option checked, make sure you use either the first or second notch on the sound channels slider (to the far left)" Endret 27. juli 2007 av lupah
Toast Is Pimp! Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Glad at alt ordent seg on a way... Dere får da bare vente på neste patch da..
Tbau5 Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 har ikke hørt drain life siden fjor sommer, ta det med ro, de jobber med det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå