Gå til innhold

NWN2 - Hjælp på slutten


Anbefalte innlegg

Nærmer meg vel slutten på NWN2 med stormskritt nå, er godt inne i Akt 3. Kampene begynner å bli sjukt vanskelige men det er ikke hovedproblemet.

 

For. Hvordan kan jeg få utstyrt soldatene mine med skikkelig våpen og armor? Har bygd blacksmith og fått "Jacoby" som vendor, men han sier jeg må skaffe en lokal leverandør. Hvem og hvordan? Står et par fyrer utenfor slottet også, og hun ene sier jeg må lete etter Ore. Men hvor skal jeg lete? Er ikke så mange steder å dra til i Act 3...

 

Er det mulig å ta rotta på noen av dragene i spillet? Er en schvær rød en på Mt. Pelegrim, men jeg blir slakta. Blir også angrepet av to svarte når man skal prøve å "befri" Nolaloth, her blir jeg også toast..tips? :thumbup:

 

Til sist en bug; de der merkene som markerer World Map Transitions? De har en tendens til å bli tegna utover landskapet på tilfeldige steder, som oftest forstørret 10x. Ødelegger -litt- for stemningen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drager kan lett bekjempes ved å bruke magikerduoen Sand og Qara, i form av endeløse bølger med Isaac's Missile Storm. Energy Immunity er også nyttig (Fire mot den røde, Acid mot de svarte), som både Sand, Qara og Grobnar kan lære. I kamp mot den svarte tvillingduoen er det lurt å angripe én av gangen, mens du sender en melee-karakter for å oppholde den andre. Alternativ metode for å utrydde den røde dragen er å la den sloss mot kjempene, og de svarte tror jeg blir drept hvis du ødelegger det store, svarte hjerte som svever over bakken (hvilket du må ødelegge etterpå uansett).

 

Når det gjelder slottet ditt, så finnes det en god FAQ på gamefaqs.com hvor du finner svaret på spørsmålet om våpen og armor til soldatene. Link.

 

Angående bug-en, så har jeg ikke sett den før, dog har jeg ikke spillt etter at 1.06 kom ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...