Gå til innhold

Kostnader ved bruk av Windows Live Messenger?


Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å bruke Live Messenger for Symbian, og lurer litt på hvordan dette fungerer prismessig.

 

- Er det slik at man betaler for hele tiden man er oppkoblet, eller kun når man sender/mottar meldinger (ser at 3g er aktivt hele tiden)?

- Er Live Messenger aktiv hele tiden (at den konstant genererer trafikk), eller kun ved meldingsending/mottak?

- Jeg har abbonnementet Bedrift Netto fra Telenor; hva koster datatrafikk der, og er det en makspris om dagen? (søkte litt rundt, men fant intet opplysende :hmm: )

 

Live Messenger har stått på noen døgn på telefonen, og har blitt brukt til en god del meldingskriving - så det er kjekt å vite litt om kostnadene før jeg bruker det videre ;)

Endret av Chivas
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har sjekket denne loggen litt, og det ser ikke ut til at det er så altfor mye trafikk. Noen MB på par-tre dager.

Nå ser det ut til at Telenor har et pristak ved bruk av dette (rundt 1100-1200 /mnd) - ikke akkurat veldig billig :hrm:

 

Etter å ha brukt dette en stund, har jeg funnet ut at MSN suger batteriet tomt relativt kjapt, så jeg kan ikke la den stå på så mye...kun ved behov, tenker jeg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...