Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hasj legalisert til medisinsk bruk? Hvorfor ikke?


Tinyboom

Anbefalte innlegg

Pr i dag har de fleste land legalisert hasj (THC) til medisinsk bruk, derav til MS pasienter. Dette letter deres hverdag betraktelig... Hvorfor er norge så treg, med å hjelpe sine landsmenn til en bedre hverdag?

 

Argumentet: Det blir mer på gata, går jeg ikke med på..

 

Vi har da ritalin til folk med ADHD, amfetamin lignende, et stoff som er farligere enn THC.

 

Ikke for å være slem, for det er ikke ment slik. Men om jeg fikk velge ville jeg gitt en MS pasient THC fremfor ritalin til en med ADHD. Du kan leve med ADHD.. livet er betraktelig forkortet med MS...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg er for en legalisering både til medisinsk og indistruelt bruk, og for en avkriminalisering av brukere generelt. Dagens politikk kan vel ikke akkurat kalles velfungerende..

9145041[/snapback]

 

Sant så sant! Husker for en del år siden, VK1 tror jeg det va. Ble så irritert over missoppfatninger folk hadde der ute, så jeg avtalte med lærern og laget en stor oppgave ang det.

 

hajs er mindre vanedannende enn nikotin... å det er ganske så vanskeli å faktisk dø av det, he...

 

Jeg røyker det ikke selv, men føler ingen avsky for de som faktisk gjør det.

 

Men det trenger nødvendig vis ikke legaliseres, første steget burde være medisinsk bruk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...