Gå til innhold

Hjelp til kjøp av bærbar pc


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skal kjøpe meg en bærbar pc, men jeg er usikker på hvem jeg burde velge. Håper dere kan hjelpe meg på vei. :)

 

Jeg skal bruke 7000-8000 kr (kan strekke meg til 10 000 kr, men da skal det jammen meg være en bra pc :p).

 

Skal bruke den først og fremst til skolebruk, men jeg må også kunne spille av film og musikk, bruke internett og slike ting. ;) Og siden jeg skal bruke den i timene er det et stort pluss at den er så støysvak som mulig.

Gjerne en stor harddisk, bra oppløsning på skjermen og jeg MÅ ha trådløst nettverk.

Jeg har kjøpt Windows Vista gjennom skolen, så det er ikke nødvendig å ha med.

Det er også et stort pluss hvis det er innebygd mikrofon i pcen.

 

Jeg har sett litt på denne som har tablet-skjerm. Det er en stor fordel, så jeg kan tegne i timene. Går data og elektronikk, så det blir en del tegning. Men dette er ikke nødvendig.

 

Har også sett litt på denne.

 

Jeg er åpen for forslag! :D

Er det noe du lurer på så bare spør. Jeg har sikkert ikke fått med det viktigste. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bra. Det er jo 128 mb grafikkort på den, ikke sant? Det er jo egentlig nok det. Har jo en stasjonær pc hjemme som jeg spiller på. ;)

 

Har lest denne testen, og den vant. Det er jo bra batterilevetid på den også, noe som er bra for jeg kjører buss til og fra skola. :p

 

Den Acer-pcen er jo bedre enn HP-pcen hvis man ser bort fra tablet-skjermen (noe som jeg synes var tøft ^^).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...