freshfish Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Hei, jeg har instalert spillet, lastet ned patch å alt det der. jeg har laget en bruker på Codemaster.com/cog, åsså når jeg ska logge inn på selve LOTR viduet kommer jeg inn å der står det Add sub expired men den første måneden er jo gratis. så åssen får jeg dette til å virke? Endret 26. juli 2007 av freshfish
Amored Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 (endret) Tror du må kjøpe en måned (et game card f.eks.) for å få den éne gratis-måneden. Endret 25. juli 2007 av Amored
Topguy Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Hei, jeg har instalert spillet, lastet ned patch å alt det der. jeg har laget en bruker på Codemaster.com/cog, åsså når jeg ska logge inn på selve LOTR viduet kommer jeg inn å der står det Add sub expiredmen den første måneden er jo gratis. så åssen får jeg dette til å virke? 9141137[/snapback] La du inn aktiveringsnøkkelen også etter at du registrerte deg på COG ?
freshfish Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Skrevet 26. juli 2007 jeg fikk det til det bare tok litt tid føt alt blir registrert ordentilg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå