Gå til innhold

Sex = kommunikasjon med Gud


Anbefalte innlegg

For de som har lest Da Vinci - koden.

 

Så var det en liten samtale mellom Sophie og Robert om sex.

Sophie sa at bestefaren hennes hadde sex med en dame mens folk sto rundt og så på. Dette grunnen til at Sophie aldri møtte bestefaren sin igjen.

 

Hva var den seremonien?

 

Robert Langdon mente at sex var en slags kommunikasjon mellom Gud.

 

Hvordan kan det være en slags kommunikasjon?

Er det noe hellig med sex?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sex er nok mer enn annet demonisert av de tre abrahamistiske religionene som vi i Norge kjenner best og har etterhvert utviklet seg til religiøst/kulturelt motivert kjønnslemlestelse.

Hva DaVinci koden angår er det mest fiksjon, men den får folk til å tenke og ville undersøke litt, bare det er positivt.

 

Men pokker da Okstad, du må ikke være så negativ til folket, hehe :D

 

Have an orgasm and a beer, being straight lesbo or queer,

there's no gods to judge you here.

Religiuos dogma is your only fear :p

Lenke til kommentar
Ja, det er uten tvil en spirituell opplevelse ingen her noen gang vil få kontakt med.

9135894[/snapback]

 

Jaha... Den var litt uklar. jeg greier ikke helt å skjønne; mener du at du selv har fått kontakt med det? for hvis ikke skjønner jeg ingenting..

9137206[/snapback]

Ingen her vil noen gang ha sex fordi dette er Norges største nerdeforum. *badom-tish*

 

Det ødela hele moroa.

Lenke til kommentar
Ja, det er uten tvil en spirituell opplevelse ingen her noen gang vil få kontakt med.

9135894[/snapback]

 

Jaha... Den var litt uklar. jeg greier ikke helt å skjønne; mener du at du selv har fått kontakt med det? for hvis ikke skjønner jeg ingenting..

9137206[/snapback]

Ingen her vil noen gang ha sex fordi dette er Norges største nerdeforum. *badom-tish*

 

Det ødela hele moroa.

9137219[/snapback]

 

hahaha.. her trodde jeg du kom med et dypt og meningsfullt utsagn. Faen så dum jeg er :p

Lenke til kommentar

Alle orgasmiske opplevelser blir regnet som kontakt med Gud av visse folk.

 

Det som skjer er jo at hjernen får mer og mer intense følelser, helt til det når toppen og i et lite sekund så er man helt uten pust, uten tanke, uten følelse, i nirvana, i perfekt ro, man er ingenting, man er allting. Deretter puster man og følelsen av hvor herlig dette sekundet uten noenting var.

 

Selve frelsen i Kristne sekter er en orgasmisk opplevelse. Seriemordere beskriver orgasmiske opplevelser i forhold til mordene, og søkenen etter dette er grunnen til at de fortsetter å drepe. Soldater i krig beskriver orgasmiske opplevelser. Ekstremsportjunkier søker etter orgasmiske opplevelser. Grunnen til at man tar ecstacy på rave er å få en orgasmisk opplevelse. Buddhistmonker søker en tilstand av kontrollert og langvarig tomhet, slik som en orgasmisk opplevelse gir deg i et sekund.

 

Så ja, det gjeveste i livet er den absolutte tomhet, akkurat slik som man får i sekundet man får en orgasme. Og i den forstand er det kanskje det nærmeste man kommer til å "kommunisere med Gud".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...