Kimelimm Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 http://forums.secondlife.com/ Funker ikke forumet? Jeg får You must log in to view the Second Life forums. If you receive this error after successfully logging in to other parts of the Second Life website, please make sure that: * You have logged in to Second Life at least once with your account. * You have valid payment info on file for your account, if your account was created after August 20, 2006. You can update your payment information here. You don't need to have a Premium account. For more information, please read this. Er det bare for det som har kreditt kort eller noe? 2. Finnes det ikke surveys for Norske? på det HippyPay greiene? Fint om noen svarer, jeg hari kke noe kredittkort heller... Hvis noen spiller det, så SI IFRA! MVH Kim
Smooth Ceiling Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 (endret) Såvidt jeg husker behøver du ikke å være betalende medlem for å lese forumet, men må ha en verifisert konto for å poste der. Det er ikke verre enn at du kan gjøre dette via en Paypal konto, og behøver således ikke å koste deg noe. Som de sier, behøver du ikke å ha en Premium konto, og du kan verifiseres via Paypal. De gjør dette i en del av forsøket på å få til en mer effektiv og korrekt aldersverifisering. Surveys spesifikt rettet mot nordmenn finnes ikke på det nåværende tidspunkt i SL, nei, men du kan ta fler av de nevnte spørreundersøkelsene og likevel få noen Linden Dollars for det. Ellers ville jeg heller lagt inn et par hundrelapper og shoppet rundt, ha det gøy, få venner og så begynne å lære å lage noe. Det er nå dine Photoshop, 3D Studio Max og andre program kunnskap kommer til nytte. Lag gode custom teksturer, konstruer pene 3D modeller som du lærer å importere som sculpted prims, bruk f.eks. Poser til å lage custom animasjoner som du importerer til SL o.s.v. Alt du ser rundt deg der kan lages og kjøpes eller selges. Sjekk også for ledige stillinger (vet det høres absurd ut, men vi snakker tross alt om et Second Life). DJ på en nattklubb, vert / vertinne, selger, konsulent for et seriøst selskap som er nyetablert, custom konstruktør, custom scripter (kan du noe om programmering IRL vil du ha en god fordel om du ønsker å lære avansert scripting i SL). Scriptere er alltid ønsket i SL, og gode sådan kan tjene en del. Edit: Du sier at du ikke har kredittkort, men f.eks. VISA uten kredittkonto er et debitkort. Jeg sluttet med kredittkort for mange år siden, og holder meg til debit, fungerer helt fint og du kan få det nesten uansett alder nå for tiden. Noen land støtter også bruk av bankkontoen uten kreditt / debit kort i samarbeid med Paypal, men jeg er ikke sikker på hvorvidt Norge er på den listen (tror ikke det). Endret 24. juli 2007 av Sundiver
Kimelimm Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Skrevet 24. juli 2007 Jamen hvis jeg tar slike Global surveys, kommerj eg til 1 side, ikke noe mer, ingen peng...
Smooth Ceiling Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Det er en stund siden jeg prøvde slike, og som jeg nevnte har jeg for tiden ikke tilgang til SL (denne laptopen er altfor svak for slikt, selv om den ironisk nok kan kjøre f.eks. Falcon 4.0 AF, så jeg får ihvertfall brukt den til noe). Jeg husker ihvertfall at fler av de undersøkelsene ikke krevde at man er bosatt i USA, men de fleste er det. Dessuten vil du måtte registrere en e-post adresse, og jeg tør love at du sier ja takk til spam når du gjør det, så bruk kun en imidlertidig Hotmail adresse eller noe slikt. Jeg skal se om jeg kan kjøre SL med et absolutt minimum av innstillinger i morgen, så kan jeg ta en titt på det. Jeg skulle ha logget inn uansett da fler ønsker å kjøpe eiendom av meg og jeg har ikke fått snakket med de om det siden den stasjonære PCen røk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå