Gå til innhold

Nei, de kan strengt tatt ikke gjøre det.


Anbefalte innlegg

Følgende er skrevet inn som et eget tema, men var ment som et svar under "Kan telenor gjøre dette?". Jeg har nå lagt inn posten under det temaet og har kontaktet admin for å få dette feilplasserte temaet slettet. Beklager feilplasseringen!

 

-Sanyar

 

"Dette kan Telenor ikke gjøre. Grunnen til at du plutselig fikk stengt abonnementet var dårlige rutiner i Telenor. Du hadde ditt på det rene siden du fikk vite om 10-dagers fristen av en av de ansatte. Problemet blir beviset for at det har skjedd. Men uansett vil jo dette nok en gang vise at Telenor ikke har god kundeservice. Dersom man finner seg i dette vil jo Telenor klare seg helt fint, men dersom man klager til forbrukerrådet vil man etter hvert få saken tatt opp i media. De tar nemlig opp de sakene som har stor interesse blant forbrukerne. Det holder å sende et brev der man legger frem saken."

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...