Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

jeg vurderer og kjøpe denne 525 er det et bra kjøp


AMD89

Anbefalte innlegg

jeg vurdere og kjøpe denne bilen,

 

det er en BMW 525 TDS fra 98 den har ikke gått så my syns jeg og hadde en grei pris.

 

men er det noen som veit liste prisen og hva burde jeg se etter når jeg skal se på den ?

 

og er dette en drift sikker bil ?

 

jeg kan litt om bil men ikke kjempe masse men gi meg noen skjenerele tips ?

 

dere kan veldig gjerne si hva dere syns om det er et greit kjøp eller et dårlig ?

 

jeg blir veldig glad får ALLE svar.

 

det er noen skrive feil her men jeg sliter med dysleksi.

Endret av AMD89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ring en BMW forhandler da de kan gi deg det beste tipset om dette....

9130024[/snapback]

 

 

jeg kjenner en som jobber med og ta inn slike biler ja men ville spøre her først slik at jeg fikk noen meninger.

 

han er onkelen min og han liker og si at jeg ikke har peil. :blush::p

Lenke til kommentar

Vet at dette ikke var spørsmålet, men: Jeg har handlet bil hos Kroghs tidligere, og har god erfaring med forhandleren. De virket meget seriøse, i motsetning til veldig mange andre :hrm:

 

Jeg kjenner ikke motoren, men som bensinbil er disse bilene kjent for å være meget driftsstabile med høy komfort. Eneste negative jeg vet er noe overflaterust (ofte på bagasjelokket) på disse årsmodellene.

 

Og på denne bilen er det etter min mening meget viktig med servicehistorikk. Hadde aldri kjøpt en slik uten komplett servicehefte. De er meget lette å stille tilbake km på. Mangler servicehefte, kan du sjekke historikken med BMW, men da dukker bare service tatt på merkeverksted opp. Det gir i det minste en pekepinn. Men jeg hadde aldri kjøpt denne bilen uten komplett hefte uansett, og det er mange som tenker som meg (husk den skal selges igjen).

Lenke til kommentar
Vet at dette ikke var spørsmålet, men: Jeg har handlet bil hos Kroghs tidligere, og har god erfaring med forhandleren. De virket meget seriøse, i motsetning til veldig mange andre  :hrm:

 

Jeg kjenner ikke motoren, men som bensinbil er disse bilene kjent for å være meget driftsstabile med høy komfort. Eneste negative jeg vet er noe overflaterust (ofte på bagasjelokket) på disse årsmodellene.

 

Og på denne bilen er det etter min mening meget viktig med servicehistorikk. Hadde aldri kjøpt en slik uten komplett servicehefte. De er meget lette å stille tilbake km på. Mangler servicehefte, kan du sjekke historikken med BMW, men da dukker bare service tatt på merkeverksted opp. Det gir i det minste en pekepinn. Men jeg hadde aldri kjøpt denne bilen uten komplett hefte uansett, og det er mange som tenker som meg (husk den skal selges igjen).

9131395[/snapback]

 

jeg er helt enig har alerede sen mail og spurt etter det. men tusen takk får svaret dette hjalp meg masse :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...