samesau Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hei:) Har netopp begynt å spille 18 wheels of steel, og det er drit gøy Men det er en ting jeg sliter med! Når jeg har kjørt en trailer helt fram til bestemmelses stedet skjønner jeg ikke hvordan jeg blir kvitt lasten, og får pengene? Noen som kan hjelpe meg med det? Endret 20. august 2007 av samesau
Markusll Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Kommer ikke på i farten, men sjekker det ut på 5.min Du må også ordne på emnetittel der det står 19wos... Skal sikkert stå 18
KristianF Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Parker i den oppmerka området og trykk knappen du får beskjed om å trykke. Har du på normal eller hard, så må hele kjerra stå inni den oppmerka firkanten. Har du på easy, så må bare en del være inni.
samesau Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Sorry for feil tall... gikk litt fort Men fikk til å parkere Fikk pokker meg 200 000 for et oppdrag
-sparks- Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Den virkelige bitchen er på hard, med to-vogns semitrailer og 50 sekunder til oppdraget går ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå