fjordir Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 jeg har akkurat instalert windows på nytt, men får ikke lydkortet til å virke. jeg har både et onboard kort, og et separat lydkort, men husker ikke hvilket. hvordan finner jeg ut det? når jeg prøver å instalere drivere automatisk, sier den bare: kan ikke instalere drivere til denne hardwaren. noen som har en ide på hvor jeg kan begynne å nøste?
Cashmere Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Det første du må finne ut av er hva merket og modell du har på lydkortet ditt, etterpå er det bare å besøke hjemmesiden til produsenten av kortet (feks Creative) laste ned programvaren, installere og restarte så skal lyden fungere.
fjordir Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Det første du må finne ut av er hva merket og modell du har på lydkortet ditt, etterpå er det bare å besøke hjemmesiden til produsenten av kortet (feks Creative) laste ned programvaren, installere og restarte så skal lyden fungere. 9127628[/snapback] men hvor finner jeg ut det?
Cashmere Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Du kan for eksempel laste ned prøveversjonen av Everest. Der vil du finne all informasjon om det som er på innsiden av PCen din
fjordir Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Du kan for eksempel laste ned prøveversjonen av Everest. Der vil du finne all informasjon om det som er på innsiden av PCen din 9127720[/snapback] tusen takk! da prøver jeg det:-)
fjordir Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 (endret) Du kan for eksempel laste ned prøveversjonen av Everest. Der vil du finne all informasjon om det som er på innsiden av PCen din 9127720[/snapback] tusen takk! da prøver jeg det:-) 9127739[/snapback] hmm, det er mulig det er jeg som er dum, men jeg finner ikke noe om lydkortet mitt på internett jeg.. er det for gammelt, tro? det er Creative Audigy 2 Platinum (SB0240) Sound Card PCI Endret 23. juli 2007 av fjordir
fjordir Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Du kan for eksempel laste ned prøveversjonen av Everest. Der vil du finne all informasjon om det som er på innsiden av PCen din 9127720[/snapback] tusen takk! da prøver jeg det:-) 9127739[/snapback] hmm, det er mulig det er jeg som er dum, men jeg finner ikke noe om lydkortet mitt på internett jeg.. er det for gammelt, tro? det er Creative Audigy 2 Platinum (SB0240) Sound Card PCI 9127812[/snapback]
Cashmere Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 http://no.europe.creative.com/support/down...Name=Windows+XP Hvis du klikker på den linken laster du ned driveren til det lydkortet. Husk at det må som oftest en restrart til før det virker helt
fjordir Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 http://no.europe.creative.com/support/down...Name=Windows+XP Hvis du klikker på den linken laster du ned driveren til det lydkortet. Husk at det må som oftest en restrart til før det virker helt 9127998[/snapback] tusen takk!
fjordir Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 http://no.europe.creative.com/support/down...Name=Windows+XP Hvis du klikker på den linken laster du ned driveren til det lydkortet. Husk at det må som oftest en restrart til før det virker helt 9127998[/snapback] tusen takk! 9128017[/snapback] nå har jeg lyd! tusen takk for god hjelp! er jo ikke no problem å være dum når man kan spørre på hardware
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå