jonnypuma Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=50527 Det er kjøpt og betalt,men så begynner man å lese her på forumet.. Og da skjer det... Man blir i tvil Har jeg nokk strøm med Corsair HX520W ? Og Ramen,vil jeg få problemer med 1*4 stk brikker (2*OCZ Platinum XTC Dual Channel PC-6400 2048MB (2x1024MB) Mvh 30+ (meninger er det om alt,men vil dette funke til 7ende og sist) Endret 23. juli 2007 av jonnypuma
Carl Sagan Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 (endret) Du bør endre emnetittel. Ang. Oppsett: Corsair HX520W er fin. Den holder lenge. Rammen tror jeg ikke du får problemer med, men sjansen er en smule større for 4 brikker kontra 2. Men det pleier som regel å gå greit. EDIT: Ellers ser resten veldig greit ut. Endret 23. juli 2007 av todda7
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Synes det ser ut som et bruktbart system jeg Du har min godkjennelse..
jonnypuma Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Får å dra det litt lengre,har sagt dette før.Men jeg har aldri montert en pc før..Når alt er på plass i kabinettet,er det bare sette i strøm,komme seg inn i bios.Og få maskinen til å boote på dvden? Får så og legge inne vista..? Er absolutt helt Grønn på dette..Hvis alt går som det skal,vell og merke.. ( todda7,hva mener du det bør stå i Topicen) Mvh 30+
Carl Sagan Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Får å dra det litt lengre,har sagt dette før.Men jeg har aldri montert en pc før..Når alt er på plass i kabinettet,er det bare sette i strøm,komme seg inn i bios.Og få maskinen til å boote på dvden? Får så og legge inne vista..? Er absolutt helt Grønn på dette..Hvis alt går som det skal,vell og merke.. ( todda7,hva mener du det bør stå i Topicen) Mvh 30+ 9126623[/snapback] Du kan for eksempel ha: 4GB RAM, Q6600, 8800GTS, Vista x64 - Godkjent oppsett? Eller lignende. Ja. Når du har plugga alt inn der det hører hjemme, starter du maskinen, kommer inn i bios(ved å trykke f.eks Del, F12, F10.). Der går du innpå Boot Options eller lignendes, og velger boot from CD-Rom og flytter den før Hard Disk i rekken. Deretter stapper du inn vista-dvd'en, og begynner innstalasjonen.
jonnypuma Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 (endret) Ja. Når du har plugga alt inn der det hører hjemme, starter du maskinen, kommer inn i bios(ved å trykke f.eks Del, F12, F10.). Der går du innpå Boot Options eller lignendes, og velger boot from CD-Rom og flytter den før Hard Disk i rekken. Deretter stapper du inn vista-dvd'en, og begynner innstalasjonen. 9126689[/snapback] Takk,takk ..Bare å vente på at det dukker opp i posten.Blir faktisk litt spendende Får det fra 3 plasser. Pleier det å være mye feil,tenker da at noen av komponentene ikke fungerer.Noe erfaring med det? Endret 23. juli 2007 av MindTooth
Carl Sagan Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 (endret) Takk,takk ..Bare å vente på at det dukker opp i posten.Blir faktisk litt spendende Får det fra 3 plasser. Pleier det å være mye feil,tenker da at noen av komponentene ikke fungerer.Noe erfaring med det? 9126774[/snapback] Har bygd oppimot 10 Pc'er, aldri opplevd det. Men det kan sje, dog sjeldent Todda7 Endret 23. juli 2007 av MindTooth
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Husk å montere de avstandspluggende som skal sitte mellom hovedkortet og kabinettet. Ellers vil du nok oppleve en kort varighet med systemet ditt Hvet ikke om denne kan være til hjelp: http://www.pcmech.com/byopc/
jonnypuma Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Husk å montere de avstandspluggende som skal sitte mellom hovedkortet og kabinettet. Ellers vil du nok oppleve en kort varighet med systemet ditt Hvet ikke om denne kan være til hjelp: http://www.pcmech.com/byopc/ 9126822[/snapback] Fikk med meg det at en på Forumet her hadde noen deler til overs.De avstandspluggene.Hovedkortet + cpuen gikk i røyk..
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 De vil nok gå opp i røyk hvis du ikke monterer det riktig. Men siden det er din første gang, må man feile litt for å lære
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå