Gå til innhold

Dlink Dir-556 spørsmål


Anbefalte innlegg

Hei nå har jeg satt opp routeren min hjemme.

 

Jeg bruker Internett fra telenor gjennom en ADSL modem speedtouch 510i.

 

Det jeg lurer på er om det er mulig å installere en skriver i USB inngangen bak routeren.. Har leitet etter bruksanvisning på dette.

 

Det andre jeg lurer på er om det er nødvendig å sette opp PPPoE innstillinger i routeren? (d-link)

De spørr om det, men prøvde installasjonen (på cd), det gkk desvverre ikke, så jeg satte den til automatisk Ip-adresse. (har vel lite å si?)

 

Det neste spørsmålet mitt er om det er lurt å sette opp WPA-kryptering. (bor på landet så ingen vil stjele nettverket uansett) :p

 

Det siste spørsmålet er om det er lurt å la routeren stå i nærheten av elektriske duppeditter. Jeg har plassert den i en group av høytalere, skrivere osv- Er lite plass på kontoret her ser du...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg lurer på er om det er mulig å installere en skriver i USB inngangen bak routeren.. Har leitet etter bruksanvisning på dette.

 

Neeeppe! Denne er for å flashe routeren på en sikker måte.

Det andre jeg lurer på er om det er nødvendig å sette opp PPPoE innstillinger i routeren? (d-link)

De spørr om det, men prøvde installasjonen (på cd), det gkk desvverre ikke, så jeg satte den til automatisk Ip-adresse. (har vel lite å si?)

 

Viss du legger routeren bak Speedtouch-modeme (noe som jeg regner med du må), så skal du ha bare sette den til auto IP.

Det neste spørsmålet mitt er om det er lurt å sette opp WPA-kryptering. (bor på landet så ingen vil stjele nettverket uansett) :p

 

Neh, ikke stress me det. (Så sant du ikke har en grisk gammel nabo eller en veldig paranoid sjel)

Det siste spørsmålet er om det er lurt å la routeren stå i nærheten av elektriske duppeditter. Jeg har plassert den i en group av høytalere, skrivere osv- Er lite plass på kontoret her ser du...

 

Betyr ingenting.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...