Gå til innhold

Er Nihilum Eller Forte best?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Meg og en kompis har en liten Krangel om hvem guild som er best.

Jeg holder jo så klart med Millenium, mens han holder med en guild som heter "Fordge"

Jeg har aldri hørt eller sett noe til "Fordge" som er på Kazzak Ally sier han.

Og jeg mener at jeg har sett en screenshot av Millenium som står forran en død Illidan Stormrage (feil?)

Hva er websiten til Millenium btw?

Takker for svar. :!:

Endret av Action01
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg mente Nihilum! :p Ble litt forvirra av Arena finalen xD

Jeg snakka med han nå og han mente Forta ja. Men hva skiller dem?

Hvor langt har de forskjellige kommet etc?

Skrevet

9122982[/snapback]

Nihilum fokuserer på Rask Pve fremgang, dvs ta mest mulig bosser raskest mulig, og de har nå altså cleara alle bossene i hele spillet. Millenium er en mer pvp basert guild som gjør mye arena og skaffer seg gear på den måten. Når nihilum møtte millenium fikk de ikke ha sitt normale gear på seg da, de kunne ha gear opp til Arena season 2 level elns. Hadde nihilum fått bruke sitt raid sett hadde de vel tatt millenium tenker jeg.

Skrevet

9122982[/snapback]

Nihilum fokuserer på Rask Pve fremgang, dvs ta mest mulig bosser raskest mulig, og de har nå altså cleara alle bossene i hele spillet. Millenium er en mer pvp basert guild som gjør mye arena og skaffer seg gear på den måten. Når nihilum møtte millenium fikk de ikke ha sitt normale gear på seg da, de kunne ha gear opp til Arena season 2 level elns. Hadde nihilum fått bruke sitt raid sett hadde de vel tatt millenium tenker jeg.

9123019[/snapback]

kan godt henne du misforsto meg litt :p jeg mente forskjell på Nihilum og Forte :p

Ikke la denne tråden bli som den andre tråden som heter "Millenium vs Nihilum"

xD

Skrevet

Nihilum tester bossencounters på testserver, dette skiller dem fra forte og gjør at de tar ned bossene mye fortere enn forte/andre guilder.

Nihilum var de som først fikk "game over" kan man si.

Skrevet
Haha :p

Så det jeg vil ha svar på nå er : Hva skiller Nihilum og Forte? Fremgang etc?

9123097[/snapback]

nihilum = horde

forte = alliance

nihilum blei ferdig før forte

vanskligere er det ikke

Skrevet
Når nihilum møtte millenium fikk de ikke ha sitt normale gear på seg da, de kunne ha gear opp til Arena season 2 level elns. Hadde nihilum fått bruke sitt raid sett hadde de vel tatt millenium tenker jeg.

9123019[/snapback]

Hva skjer med at folk må forsvare Nihilum hele tida? Millenium er klart bedre til PvP en de er, PUNKTUM!

Skrevet
Når nihilum møtte millenium fikk de ikke ha sitt normale gear på seg da, de kunne ha gear opp til Arena season 2 level elns. Hadde nihilum fått bruke sitt raid sett hadde de vel tatt millenium tenker jeg.

9123019[/snapback]

Hva skjer med at folk må forsvare Nihilum hele tida? Millenium er klart bedre til PvP en de er, PUNKTUM!

9124737[/snapback]

Kunne godt hende de hadde tapt selv om de hadde hatt på seg det beste utstyret også.

Forskjellene i praksis er ikke så enorme, og generell kunnskap om pvp tror jeg ville hatt langt mer å si enn om det andre laget hadde hatt 50 mer stamina hver i snitt.

Skrevet

9123019[/snapback]

9124737[/snapback]

Word. Er ikke noe poeng å forsvare de.

Skrevet (endret)

9123019[/snapback]

9124737[/snapback]

Enig, sjøl om Nihilum er den beste guilden pve vil ikke det automatisk si at di er best pvp. Og det var di tydeligvis ikke da siden Milenium slo di. Det kan hende Nihilum hadde slått Milenium vist di hadde fått brukt pve gearet deres. Men uansett di hadde likt gear i den fighten, så derfor er Milenium den beste guilden pvp.

Endret av Schjellin
Skrevet
Nihilum tester bossencounters på testserver, dette skiller dem fra forte og gjør at de tar ned bossene mye fortere enn forte/andre guilder.

9123282[/snapback]

Fler enn Nihilum som tester de på testservers.

Og du kan ikke sammenligne PTR bosser og "real" bosser.

Skrevet

Kan man vel, det er jo fortsatt samme bossen. Forskjellen er diverse endringer så det skal bli mer balansert, det er jo derfor de testes i PTR før patcher går live. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...