Pherol Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Meg og en kompis har en liten Krangel om hvem guild som er best. Jeg holder jo så klart med Millenium, mens han holder med en guild som heter "Fordge" Jeg har aldri hørt eller sett noe til "Fordge" som er på Kazzak Ally sier han. Og jeg mener at jeg har sett en screenshot av Millenium som står forran en død Illidan Stormrage (feil?) Hva er websiten til Millenium btw? Takker for svar. :!: Endret 22. juli 2007 av Action01
CombatPsycho Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Millenium= Nihilum? Fordge= Forte? Den guilden Millenium er en PVP guild. Aldri hørt om Fordge heller.
DisplayName123 Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Forte er et ganske bra PvE guild, ja, men allikevel er Nihilum litt "bedre" (raskest fremdrift i verden (europa?)). Millenium er som nevnt et PvP guild. Endret 22. juli 2007 av Inxs
Pherol Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Skrevet 22. juli 2007 Ja jeg mente Nihilum! Ble litt forvirra av Arena finalen xD Jeg snakka med han nå og han mente Forta ja. Men hva skiller dem? Hvor langt har de forskjellige kommet etc?
H-Frame Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Ja jeg mente Nihilum! Ble litt forvirra av Arena finalen xDJeg snakka med han nå og han mente Forta ja. Men hva skiller dem? Hvor langt har de forskjellige kommet etc? 9122982[/snapback] Nihilum fokuserer på Rask Pve fremgang, dvs ta mest mulig bosser raskest mulig, og de har nå altså cleara alle bossene i hele spillet. Millenium er en mer pvp basert guild som gjør mye arena og skaffer seg gear på den måten. Når nihilum møtte millenium fikk de ikke ha sitt normale gear på seg da, de kunne ha gear opp til Arena season 2 level elns. Hadde nihilum fått bruke sitt raid sett hadde de vel tatt millenium tenker jeg.
Pherol Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Skrevet 22. juli 2007 Ja jeg mente Nihilum! Ble litt forvirra av Arena finalen xDJeg snakka med han nå og han mente Forta ja. Men hva skiller dem? Hvor langt har de forskjellige kommet etc? 9122982[/snapback] Nihilum fokuserer på Rask Pve fremgang, dvs ta mest mulig bosser raskest mulig, og de har nå altså cleara alle bossene i hele spillet. Millenium er en mer pvp basert guild som gjør mye arena og skaffer seg gear på den måten. Når nihilum møtte millenium fikk de ikke ha sitt normale gear på seg da, de kunne ha gear opp til Arena season 2 level elns. Hadde nihilum fått bruke sitt raid sett hadde de vel tatt millenium tenker jeg. 9123019[/snapback] kan godt henne du misforsto meg litt jeg mente forskjell på Nihilum og Forte Ikke la denne tråden bli som den andre tråden som heter "Millenium vs Nihilum" xD
H-Frame Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Ahh da missforstod jeg her ble så mye rot om nihilum, fordge, forte, millenium.
Pherol Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Skrevet 22. juli 2007 Haha Så det jeg vil ha svar på nå er : Hva skiller Nihilum og Forte? Fremgang etc?
CombatPsycho Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Haha Så det jeg vil ha svar på nå er : Hva skiller Nihilum og Forte? Fremgang etc? 9123097[/snapback] Nihilum er best, eod
storken Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Nihilum tester bossencounters på testserver, dette skiller dem fra forte og gjør at de tar ned bossene mye fortere enn forte/andre guilder. Nihilum var de som først fikk "game over" kan man si.
Lmthaman Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Haha Så det jeg vil ha svar på nå er : Hva skiller Nihilum og Forte? Fremgang etc? 9123097[/snapback] nihilum = horde forte = alliance nihilum blei ferdig før forte vanskligere er det ikke
DisplayName123 Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Når nihilum møtte millenium fikk de ikke ha sitt normale gear på seg da, de kunne ha gear opp til Arena season 2 level elns. Hadde nihilum fått bruke sitt raid sett hadde de vel tatt millenium tenker jeg. 9123019[/snapback] Hva skjer med at folk må forsvare Nihilum hele tida? Millenium er klart bedre til PvP en de er, PUNKTUM!
Kombat-Kaare Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Når nihilum møtte millenium fikk de ikke ha sitt normale gear på seg da, de kunne ha gear opp til Arena season 2 level elns. Hadde nihilum fått bruke sitt raid sett hadde de vel tatt millenium tenker jeg. 9123019[/snapback] Hva skjer med at folk må forsvare Nihilum hele tida? Millenium er klart bedre til PvP en de er, PUNKTUM! 9124737[/snapback] Kunne godt hende de hadde tapt selv om de hadde hatt på seg det beste utstyret også. Forskjellene i praksis er ikke så enorme, og generell kunnskap om pvp tror jeg ville hatt langt mer å si enn om det andre laget hadde hatt 50 mer stamina hver i snitt.
lolvik Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Når nihilum møtte millenium fikk de ikke ha sitt normale gear på seg da, de kunne ha gear opp til Arena season 2 level elns. Hadde nihilum fått bruke sitt raid sett hadde de vel tatt millenium tenker jeg. 9123019[/snapback] Hva skjer med at folk må forsvare Nihilum hele tida? Millenium er klart bedre til PvP en de er, PUNKTUM! 9124737[/snapback] Word. Er ikke noe poeng å forsvare de.
Bredoc Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Lurer du på noe om PVE guilder er dette en fin side. http://www.bosskillers.com/
Schjellin Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 (endret) Når nihilum møtte millenium fikk de ikke ha sitt normale gear på seg da, de kunne ha gear opp til Arena season 2 level elns. Hadde nihilum fått bruke sitt raid sett hadde de vel tatt millenium tenker jeg. 9123019[/snapback] Hva skjer med at folk må forsvare Nihilum hele tida? Millenium er klart bedre til PvP en de er, PUNKTUM! 9124737[/snapback] Enig, sjøl om Nihilum er den beste guilden pve vil ikke det automatisk si at di er best pvp. Og det var di tydeligvis ikke da siden Milenium slo di. Det kan hende Nihilum hadde slått Milenium vist di hadde fått brukt pve gearet deres. Men uansett di hadde likt gear i den fighten, så derfor er Milenium den beste guilden pvp. Endret 23. juli 2007 av Schjellin
random_wannabe Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Nihilum tester bossencounters på testserver, dette skiller dem fra forte og gjør at de tar ned bossene mye fortere enn forte/andre guilder. 9123282[/snapback] Fler enn Nihilum som tester de på testservers. Og du kan ikke sammenligne PTR bosser og "real" bosser.
.tomf Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Kan man vel, det er jo fortsatt samme bossen. Forskjellen er diverse endringer så det skal bli mer balansert, det er jo derfor de testes i PTR før patcher går live.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå