Gå til innhold

Qlimax 2007: 17. november Gelredome, Nederland

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet
hei, hei, hei... er det noen som har noen spm om Qlimax her så spør meg! Er proff på Qlimax :cool:

9122733[/snapback]

hvor er det du får kjøft billetta??????

hadde tenkt til å stikke dit til neste år så je vil helst vite vor je får kjøft de

Skrevet
hei, hei, hei... er det noen som har noen spm om Qlimax her så spør meg! Er proff på Qlimax :cool:

9122733[/snapback]

hvor er det du får kjøft billetta??

hadde tenkt til å stikke dit til neste år så je vil helst vite vor je får kjøft de

9564104[/snapback]

Stjeler spørsmålet fra proffen jeg :tease:

Du vil finne all info om slikt på q-dance.nl men ticketonline.nl er nok dem som kommer til å selge til oss :thumbup:

Skrevet

9122733[/snapback]

9564104[/snapback]

Du vil finne all info om slikt på q-dance.nl men ticketonline.nl er nok dem som kommer til å selge til oss :thumbup:

9564537[/snapback]

haha :!: Magio, du overtar herved ansvaret på å være proff på qlimax.. jeg er her og sjekker ca 1 gang i mnd.. og det viste seg også at jeg tok feil på når billettene ble lagt ut, så.. ja, værså god :p

Skrevet

9122733[/snapback]

9564104[/snapback]

9564537[/snapback]

haha :!: Magio, du overtar herved ansvaret på å være proff på qlimax.. jeg er her og sjekker ca 1 gang i mnd.. og det viste seg også at jeg tok feil på når billettene ble lagt ut, så.. ja, værså god :p

9578483[/snapback]

Skal gjøre mitt beste! :cool:

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...