Gå til innhold

Bildekritikk -breaking the waves


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enig - dette ble et godt bilde i mine øyne. Bra skutt. Et lite forslag er kanskje å beskjære toppen slik at den bakerste bølgen blir borte - om det ikke blir for trangt. Vil kanskje gi mer fokus mot gutten og bølgene rundt ham.

9122502[/snapback]

 

Takk for tilbakemelding. Har beskjært bildet en del allerede. Ble litt trangt med enda mer.. Mener da jeg :)

Lenke til kommentar
Herlig og friskt sommerbilde fra det kalde nord, Olar0701. Komposisjonen er nok ikke helt perfekt (midtstilling er sjelden helt vellykket), men innholdet gjør opp for den svakheten.

Liker du Lars Von Trier?

9124700[/snapback]

 

Jo, takk for det. Skal prøve å kutte litt i den ene siden når jeg kommer hjem.

 

Lars von Trier må vel være noe av det ypperste på regissør-siden, i hvert fall i Norden

Lenke til kommentar

Min favoritt er fortsatt hans debut fra 1985, "The Element of Crime/Forbrydelsens element". Vet du om den endelig er å få på DVD. Jeg husker nemlig at Steven Spielberg så filmen på en festival, og ba om å få en VHS-kopi av Trier. Han skrev da et brev til Spielberg at filmen ikke passer til tv-format, så den skulle aldri vises på en tv. Han kunne derfor få kjøpe en 35mm kopi av ham :D . I etterkant vet jeg at den har vært vist på tv, fordi en venn så den. Desverre hadde han ikke video.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...