Gå til innhold

IKKE "Skjul oppgavelinjen automatisk"...?


Anbefalte innlegg

Jeg har en pc som kjører xp pro, og har i lengre tid hatt et snodig, ufarlig, men dóg irriterende problem:

 

Hver gang jeg restarter maskinen, går oppgavelinjen over til modusen hvor den skjules automatisk når man flytter musepekeren over linja og opp på skjermen.

 

Jeg må så høyreklikke på den, for så å fjerne haken ved "Skjul oppgavelinjen automatisk"

 

Har googlet rundt etter en løsning, men til nå ikke funnet metode for å bedre maskinens "hukommelse" for dette valget. :hmm:

 

Noen som har en idé?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og hvis han har XP Home?

9123186[/snapback]

Jeg har en pc som kjører xp pro, og har i lengre tid hatt et snodig, ufarlig, men dóg irriterende problem:

 

Hver gang jeg restarter maskinen, går oppgavelinjen over til modusen hvor den skjules automatisk når man flytter musepekeren over linja og opp på skjermen.

 

Jeg må så høyreklikke på den, for så å fjerne haken ved "Skjul oppgavelinjen automatisk"

 

Har googlet rundt etter en løsning, men til nå ikke funnet metode for å bedre maskinens "hukommelse" for dette valget. :hmm:

 

Noen som har en idé?

9122318[/snapback]

Lenke til kommentar
Og hvis han har XP Home?

9123186[/snapback]

Jeg har en pc som kjører xp pro, og har i lengre tid hatt et snodig, ufarlig, men dóg irriterende problem:

 

Hver gang jeg restarter maskinen, går oppgavelinjen over til modusen hvor den skjules automatisk når man flytter musepekeren over linja og opp på skjermen.

 

Jeg må så høyreklikke på den, for så å fjerne haken ved "Skjul oppgavelinjen automatisk"

 

Har googlet rundt etter en løsning, men til nå ikke funnet metode for å bedre maskinens "hukommelse" for dette valget. :hmm:

 

Noen som har en idé?

9122318[/snapback]

9124645[/snapback]

 

:blush:

Lenke til kommentar
Hei.

 

Den var ny hehe. Og litt av ei nøtt - du kan teste dette: Kjør gpedit.msc gå til User Configuration->Administrative Templates->Start Menu and Taskbar-> (sry har eng win) der kan du 'Prevent changes to Taskbar and Start Menu items'. Neppe den beste løsninga men kan funke.

9122887[/snapback]

 

 

Hei Sir.

 

Takk for tipset. Prøvde det, men...

Same sh%t: oppgavelinja skjules automatisk etter restart. Grrrr!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...