Kristoffer_Aurdal Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Beklager viss dette er feil sted å spørre, men jeg fant ikke noe bedre sted. Jeg registrerte en skype konto for en stund siden, men har siden mistet epost kontoen jeg brukte, og jeg har glemt passordet. Jeg kan fortsatt logge på ettersom passordet ligger lagret på PC-en, men nå har jeg fått litt virus og styr så jeg har tenkt å formatere. Problemet er da at jeg da ikke lenger vil ha skype passordet mitt. Så det jeg lurer på er om det er mulig å finne skype passordet som er lagret på PC-en? Setter stor pris på alle svar. -Kristoffer Endret 22. juli 2007 av Kristoffer_Aurdal
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 har du prøvd siw.exe? Det er mulig at du klarer å finne det ved hjelp av det. Hvis ikke, har jo skype en egen hjelpefunksjon på siden.
Kristoffer_Aurdal Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Fant ikke skype passordet der nei, men jeg kan jo alltids bare lage en ny konto. takk skal du ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå