Frejall Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Hej Jeg er en dansk kvınde der bor i Antalya Tyrkiet. Jeg arbejder i et rejsebereau, men er ikke her for at göre reklame. Hvis du har brug for hjaelp vil jeg gerne hjaelpe. Skriv til min mail: [email protected] Freja Larsen
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Dette var godt å ha. Da jeg var i Tyrkia for en del år siden kunne dette vært interessant. Kom igjen alle tyrkere (ironisk for nordmen som reiser til Tyrkia)! Her finner dere den hjelpen dere søker.
knutby Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Kan du forklare hvorfor kaffen på flyplassen koster 4€? Og en cola 5€ Det er faktisk værre in i norge. Hvordan har en normal Tyrker råd til det? Bare ei vannflaske kostet 2,5€
bruno99 Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 De tyrkerne som har råd til å reise har nok råd til en kaffe kopp
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Kan du forklare hvorfor kaffen på flyplassen koster 4€? Og en cola 5€ Det er faktisk værre in i norge. Hvordan har en normal Tyrker råd til det? Bare ei vannflaske kostet 2,5€ 9170729[/snapback] Er nok ekstra dyrt på plasser som typisk turister drar til.
knutby Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Noen dyrere? 5€ for 0.3l cola er svindel. At Istanbul er verdens dyreste flyplass kan da ikke være mulig?
-Jungeldyret Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Jeg husker da jeg var i Alanya, da koset en Powerade 50 NOK.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå