Kimelimm Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Hva har skjedd meg Gmail? Er jo .com, ikke .fi eller no slik Ok, så ikke at det var (POLISH) Version Men ang Gmail, så slettet jeg Cache Endret 25. juli 2007 av Kimelimm
nets Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 (endret) Sitter du på en utenlands IP? Med andre ord: Sitter du på en utenlandsk internettcafe , eller bruker noen såkalte "IP stealth" "HideMyIP" programmer eller lignende? Som da med andre ord blir: bruker du noen form for proxy? - Regner nemlig med at Google bruker noen form for GeoIP system, slik at du får språket til det som er hostmasken til IPen din. Endret 22. juli 2007 av Nets
Kimelimm Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Skrevet 22. juli 2007 LOL nå er det borte igjen :S Trru r det var pga proxyen jeg prøvde tidligere idag xD vel vel
Kimelimm Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 (endret) Ok nå er jeg litt på tuppen her, nå er alt slik, installasjonen til Singles :flirt up ur life er slik, Google, Gmail, etc.. Hjeelp EDIT: HELE SPILLET BLE SLIK!?!? omg... Det står norsk på den region språk greia i kontrollpanel! Endret 25. juli 2007 av Kimelimm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå