1915 Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Ser i oppgavebehndling der står det svchost.exe på prosesser. hva er det for noe program? eller er det noe i windows?
Markusll Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Har samme spørsmål, men jeg har 6 svchost.exe i prosesser-listen min...
GeirGrusom Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 (endret) svchost er et program som starter endel services (Rundll for services kan man si) de er som regel helt ufarlige, med mindre scvhost.exe er feilstavet (scvhost etc.) Jeg synes det er litt tåpelig, fordi det blir vanskelig å finne hvilken service som hver av svchost sakene er :/ Services kan du skru av og på i Start->Control Panel->Administrative Tools->Services (Start->Kontroll Panel->Administrative verktøy->Tjenester) edit: la til wikipedia artikkel Endret 21. juli 2007 av GeirGrusom
fargoth Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Ved å google fant jeg denne siden som gir informasjon om hva svchost.exe er og hvilke oppgaver den tjener.
1915 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Skrevet 21. juli 2007 (endret) jeg vet jo at den ikke er farlig da.... men bare lurte... Lenge siden jeg har brukt windos så ;D hva er scvhost etc. det da ? Endret 21. juli 2007 av 1915
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå