Gå til innhold

TVkort programvare?


Blaster2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hva som er galt da?

Får bilder, alle kanelene som jeg har på kabel-tv. Men ikke lyd. Har prøvd forskjellige programmer. Noen instillinger jeg må forandre på? Hva skal SOURCE til lyd være når en bruker tv-kort? Har vanlig lang antenne-kabel. (coax?)

 

Cinergy 400.

Windows XP.

Ny maskin.

 

Vennlig hilsen Jan Ove

Lenke til kommentar

På mitt TV-kort måtte jeg ha en kabel enten intern fra TV-kort til f.eks. AUX på lydkort, eller en ekstern kabel fra Audio-out på TVKortet til Line-in på lydkortet.

 

VirtualDUB er forresten genialt til å ta opp med. Kan ta opp >4G filer (evt. automatisk dele opp i flere mindre filer som kan behandles som èn) og låse lyd til bilde.

Lenke til kommentar
På mitt TV-kort måtte jeg ha en kabel enten intern fra TV-kort til f.eks. AUX på lydkort, eller en ekstern kabel fra Audio-out på TVKortet til Line-in på lydkortet.

 

VirtualDUB er forresten genialt til å ta opp med. Kan ta opp >4G filer (evt. automatisk dele opp i flere mindre filer som kan behandles som èn) og låse lyd til bilde.

 

Takker for svar.

 

Nå har jeg (desverre) on-board-lydkort. Og siden jeg bruker 5.1 så brukes både line-in og line-out på lyd-tilkoblingene. Kanskje jeg tørr meg inni datan for å se om der er tilkoblingsmuligheter på hovedkortet?

 

Kan det være noe annet enn AUX jeg kan bruke internt? Har Asus P4PE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...