Gjest Slettet+3124 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Så lenge var jeg i paradis Etter oppgraderinger i går kveld så finner plutselig ikke Ubuntu 7.10 ikke skjermkortet mitt lengre.. Får mange forskjellige oppløsninger men ikke min som er 1280x1024. Jeje, det kommer vel oppdateringer som fikser dette snart, skulle jeg tro..
Patrick de Maar Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Legger denne inn nå, forhåpentligvis har jeg ikke mange problemer.
Mythos Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg fikk såpass mye krøll med grafikkortet mitt og 7.10 for et par dager siden at jeg reinstallerte 7.04. Venter til release kommer før jeg legger den inn igjen.
Patrick de Maar Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Det gikk rett i dass her, måtte inn med 7.04 igjen.
Arnold Layne Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, selve oppdateringen hos meg funket ikke La derfor inn clean install, men da funket ingen ting. Bare svart skjerm, så henger meg nok på ventegjengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå