Stian Jacobsen Skrevet 6. august 2007 Forfatter Skrevet 6. august 2007 Det vi kan gjøre, er å sette et møte litt lengre fram i tid. Slik at alle får vite om det.. Sparks: Fint design, men mangler enda litt luft..
Stian Jacobsen Skrevet 6. august 2007 Forfatter Skrevet 6. august 2007 (endret) Nytt møte! Torsdag 9. August Kl. 20.30 #DigiTabloid.no @ EFnet Agenda: Bli ferdig med designet ASAP (Vi har to gode forslag fra "Sparks" og "Fefas") Få opp en demo-side med drupal Vårt endelige navn! (Avstemmningen avsluttes Onsdag 8. August kl 23.59) Fordeling av ansvar, oppgaver etc. for avisen Sponsing av domene & webhotell Endret 6. august 2007 av MrNeeon
Wackamole Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 (endret) Bumper tråden pga: det blir nytt møte klokka 20.30 IDAG På #digitabloid.no @EFnet Agendaen blir fulgt i rekkefølge (eller hvor vidt det lar seg gjøre) Agenda: /* Bli ferdig med designet ASAP (Vi har to gode forslag fra "Sparks" og "Fefas") /* Få opp en demo-side med drupal /* Vårt endelige navn! (Avstemmningen avsluttes Onsdag 8. August kl 23.59) /* Fordeling av ansvar, oppgaver etc. for avisen / * Sponsing av domene & webhotell Endret 9. august 2007 av Microsoftbruker
Stian Jacobsen Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 Referat av møte: Vi har i felleskap bestemt at det nye navnet for avisen blir: digitalmagasinet Vi har også satt en gruppe for backend, vi skal bruke drupal Neeon (altså meg) skal programmere designet, vi skal bruke sparks sitt forsla såfremt han godkjenner dette Domene og webhotell får vi muligens sponset, får svar mandag (håper jeg) Om vi ikke får dette, har det blitt nevnt kronerulling (50kr pr. stk.??) Demoside er oppe, desverre sitter jeg på jobb og har glemt adressen
Peter Skrevet 10. august 2007 Skrevet 10. august 2007 Demoside er oppe, desverre sitter jeg på jobb og har glemt adressen 9248725[/snapback] http://www.gpslogs.net/diginoe/
Stian Jacobsen Skrevet 10. august 2007 Forfatter Skrevet 10. august 2007 Demoside er oppe, desverre sitter jeg på jobb og har glemt adressen 9248725[/snapback] http://www.gpslogs.net/diginoe/ 9248744[/snapback] Da hadde jeg nesten rett.. trodde det var gpsstats.net beklager
phax Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Demoside er oppe, desverre sitter jeg på jobb og har glemt adressen 9248725[/snapback] http://www.gpslogs.net/diginoe/ 9248744[/snapback] Skal det være en blogg? Trodde dette skulle bli en nettavis?
Rabbid Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Skal det være en blogg? Trodde dette skulle bli en nettavis? 9277654[/snapback] Vi er ikke ferdige ennå, det du ser et ganske så rent oppsett av Drupal, som brukes av oss for å teste diverse løsninger.
Wackamole Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Er det noen som driver og ordner noe?.. Synes det har vært ganske stille nå...
Peter Skrevet 14. august 2007 Skrevet 14. august 2007 Er det noen som driver og ordner noe?..Synes det har vært ganske stille nå... 9278311[/snapback] Jeg har hatt helg og ferie, men skal nok få til litt av hvert nå fremover.
sparks Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Det kan være interessant for min del å gi dere designet, men har ikke veldig lyst til å donere det bort helt gratis.
Rabbid Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 (endret) Det kan være interessant for min del å gi dere designet, men har ikke veldig lyst til å donere det bort helt gratis. 9285651[/snapback] Regner med at du vil selge det? (ikke skyt meg hvis jeg tar feil ) Hvilken prisklasse tenkte du på da? Endret 15. august 2007 av IQ
sparks Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg ville selvsagt ikke tatt mye for å selge det, mer en symbolsk verdi, da jeg er kommet over stadiet hvor jeg bare gir bort design og alt er bare lek og morro. Jeg vet ikke hvor mange som er involvert i prosjektet, men penger til to turer på byen ville ikke vært å forakte.
Peter Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Jeg ville selvsagt ikke tatt mye for å selge det, mer en symbolsk verdi, da jeg er kommet over stadiet hvor jeg bare gir bort design og alt er bare lek og morro. Jeg vet ikke hvor mange som er involvert i prosjektet, men penger til to turer på byen ville ikke vært å forakte. 9285707[/snapback] Håper du drikker vann når du er ute, da Husk at dette er et spleiselag, og at folk sikkert ikke har noe imot å gi symbolske summer, men også at symbolsk sum for et spleiselag bestående stort sett av folk som jobber på siden av skole osv. ikke er mye. Tipper det sikkert ikke er mer enn 5stk som er villig til å gi penger. (Pleier å være mange som vil være med, men få som vil ofre noe)
Rabbid Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 Håper du drikker vann når du er ute, da Husk at dette er et spleiselag, og at folk sikkert ikke har noe imot å gi symbolske summer, men også at symbolsk sum for et spleiselag bestående stort sett av folk som jobber på siden av skole osv. ikke er mye. Tipper det sikkert ikke er mer enn 5stk som er villig til å gi penger. (Pleier å være mange som vil være med, men få som vil ofre noe) 9285722[/snapback] Vi er nå såpass mange at det blir småtterier hvis man spleiser, nesten uansett hvor mye han drikker :-P.
Stian Jacobsen Skrevet 17. august 2007 Forfatter Skrevet 17. august 2007 Beklager for at jeg ikke har vært aktiv den siste stunden, men håper alikevell noen er blitt gjort.. Siden sparks ikke ønsket å gi oss designet "gratis", så har jeg begynt på et nytt design, tror jeg skal ha klart et skjermbilde til ikveld
Wackamole Skrevet 18. august 2007 Skrevet 18. august 2007 Har du gjort noe på designen?, gleder meg til og se det.
yinyou Skrevet 19. august 2007 Skrevet 19. august 2007 Kan sikkert bidra me etter eller anna x) Design og layout eventuelt moderator eller nokka, bare si ifra hvis jeg kan hjelpe til me noe
Anbefalte innlegg