AnaXyd Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Hei! Jeg er ute etter et program som pakker, og lager install filer for meg jeg! Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener, er det en slik som installerer programmet for deg, inn på rett sted. Noen som vet om noe? Gjerne en som pakker filene skikkelig godt, og sparer mye plass!
Anorshan Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Hei!Jeg er ute etter et program som pakker, og lager install filer for meg jeg! Hvis dere ikke skjønner hva jeg mener, er det en slik som installerer programmet for deg, inn på rett sted. Noen som vet om noe? Gjerne en som pakker filene skikkelig godt, og sparer mye plass! 9107469[/snapback] Prøv med WinRar
AnaXyd Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 Denne lager jo ikke .exe filer da... Men jeg tror jeg har funnet noe bra.. Smart Install Maker heter den..
Anorshan Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Denne lager jo ikke .exe filer da... Men jeg tror jeg har funnet noe bra.. Smart Install Maker heter den.. 9107707[/snapback] Fint xD Si ifra om du trenger hjelp
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Joda, winrar lager exe filer. Du må bare velge SFX arkiv.
Lukilock Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Men den innstalerer vel ikke på et bestemt sted som den som pakker velger?
atlef Skrevet 22. juli 2007 Skrevet 22. juli 2007 Men den innstalerer vel ikke på et bestemt sted som den som pakker velger? 9118227[/snapback] Her er en gaid til hvordan du lager et SFX arkiv. Mvh Meg.
GeirGrusom Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Det følger også med et slikt program i Windows XP.... det er bare det at den er skjult(gammelt program) og jeg husker ikka hva den heter... ligger i System32 mappa ihvertfall.
AnaXyd Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Skrevet 24. juli 2007 Det heter iexpress..! Men dette er desverre ikke så utrolig bra, og jeg foretrekker heller noe annet.. Takk for tips alle sammen! Skal testes ut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå