Gå til innhold

trenger tips til ny serie


Anbefalte innlegg

hey

 

jeg og kona tenkte vi skulle kjøpe oss en serie å følge med på.

men vi vet ikke hva.

trenger noen tips.

 

jeg liker action, spenning komedie.

hun liker vel det damer liker, hehe.

vi har lost, begge likte den.

smallville har vi sett på tv, begge syns den var ok.

jeg har nå sett stargate, den likte hun ikke så jeg så den alene, hun har sett den OC, jeg var vel ikke akkurat fan av den da.

 

så noen som har noen bra tips? kanskje si litt om hva den serien du anbefaler handler om :)

Endret av KeyanZa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En serie som kan passe for begge tror jeg kan være Nip/Tuck. Absurb drama serie med en dæsj av spenning som handler om 2 plastikk kirurger om deres liv og arbeidsoppdrag som ofte er spesielle og er fylt av intriger.

 

Begynner på sin femte sesong til høsten.

 

Link til info.

 

Ellers er jo komedie sjangeren begge kjønn kan se på endel av det samme. Scrubs er en flott serie, enten så elsker du den eller så hater man den.

 

 

Gjerne rams opp mer av hva kona liker, vanskelig å komme på noe ut av et eksempel.

Lenke til kommentar

Prison Break er jo en slager - My Name is Earl er en annen. Jeg _tror_ sesong 1 er ute for salg av begge disse i alle fall.

 

Her har du spenning i Prison Break, og humor i My Name is Earl. Hvis du ikke har hørt om My Name is Earl er dette en serie som handler om en tidligere kriminell person som etter å ha fått en a-ha opplevelse skal gjøre opp for alle de dårlige tingene han har gjort tidligere - noe som viser seg å være vanskeligere enn han først tenkte.

Prison Break sier seg vel neste selv - de skal bryte seg ut av fengselet. Mer av historien nevner jeg ikke, men serien er knallspennende!

Lenke til kommentar

prision break har vi sett på tv, begge likte den.

scrubes har sett endel på tv, men er jo ikke noe handling der uten om komedie, den handler liksom ikke om noe synes jeg,

 

vil ha noe der det er handling slik at du ikke kan gå glipp av noen episoder.

 

er noen serier der du kan se episode 44 så se episode 50 å ikke gått glipp av noe handlig,

sliker der da, alle elsker raymond, queens, begge er konge serier men ikke det vi leter etter...

 

 

sopranos er det noe?

 

den nip/tucker tror jeg ikke kona liker noe spess....

 

vært kjekt med noe spennende ja, som du føler du må bare se en episode til før du legger deg :dribble:

Lenke til kommentar
scrubes har sett endel på tv, men er jo ikke noe handling der uten om komedie, den handler liksom ikke om noe synes jeg,

 

vil ha noe der det er handling slik at du ikke kan gå glipp av noen episoder.

 

9109697[/snapback]

Har du f.eks sett en hel sesong etter verandre, denne serien oppfyller jo akkurat det kravet, i allefall vis du spør meg.

Endret av Mott
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...