w1llz00r Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Hey! Jeg begynte å spille Harry Potter And The Order Of The Phoenix i går, og støtet på en oppgave jeg skulle levere til Slur, ang månestein tror jeg, og hermine babler i til meg hele tiden "Harry la oss sjekke i biblioteket under avdelingen for elixirer " og jeg skjønner f*** ikke hva hun mener, og det går meg på nervene.. Noen som vet svaret her? Need assistance
Sjark Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Har ikke testet det selv, men har du sjekket på bibiloteket?
EmmJay Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 (endret) Hey!Jeg begynte å spille Harry Potter And The Order Of The Phoenix i går, og støtet på en oppgave jeg skulle levere til Slur, ang månestein tror jeg, og hermine babler i til meg hele tiden "Harry la oss sjekke i biblioteket under avdelingen for elixirer " og jeg skjønner f*** ikke hva hun mener, og det går meg på nervene.. Noen som vet svaret her? Need assistance 9106283[/snapback] Lengst inne til venstre i restricted area i biblioteket Endret 20. juli 2007 av EmmJay
w1llz00r Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 EmmJay <3 Der var den vøtt.. thanks a lot
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå