Gå til innhold

Litt info om Auto Installer Deluxe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann,

Noen som har prøvd Xbox Installer Deluxe?

Jeg har lastet ned hele versjon 4.2 nå, og er klar til å innstalere. Men jeg lurer på om jeg mister alt?

9103318[/snapback]

 

jeg har og lastet det ned men får det ikke til å virke! :(

Lenke til kommentar

Et program til Xboxen din som innstalerer alt du trenger stortsett. Flere dashboards, inkludert Xbox Media Center. Den kommer også med en del emulatorer, programmer som foreksempel rippeverktøy for DVD'er, og mye mye mere. Alt i en enkel inntalasjon, tydeligvis. De som har prøvd å innstalere selv vet kanskje at det ikke alltid er så enkelt å få rett dashboard o.l, og at det er et lite ork å laste ned emulatorer o.l helt fra bunn av. ;)

Lenke til kommentar

Xbox intaller deluxe? Har det noe med "auto installer deluxe" å gjøre?

 

Auto installer deluxe er en softmod. Jeg brukte den en gang men var ikke helt fornøyd med den. (tror kanskje 4.2 er en litt nyere versjon enn den jeg brukte), bl.a. fordi det var tungvindt å legge inn orginaldashboardet til MS i ettertid. (Nødvendig for å kunne spille xbox Live)

 

Men det du beskriver her høres mest ut som en samle-cd med programvare til å legge inn på en xbox som allerede ER modet.

Lenke til kommentar

Finnes tydeligvis både AID som står for Auto Installer Deluxe, og SID som er Softmod Installer Deluxe. Tror jeg.

 

 

Tipper han har laget en todelt pakke hvor den ene delen består av softmoden og den andre består av en CD, fordi savegamet ikke inneholder nok plass til at han får lagt inn Xbox Media Center der. Savegamet skal ta så lite plass som mulig så han får ikke plass til noe annet enn EvoX og UnleashX, derfor har han laget en tilleggs-CD som man kan putte inn i Xboxen i ettertid om man ønsker å installere Xbox Media Center (og det gjør man jo.)

 

Det er hva jeg vil gjette på. I så fall ville jeg vært forsiktig med å installere XBMC som dashboard fra akkurat denne CDen (hvis det i det hele tatt er mulig), installer det heller som en applikasjon og gjør det om til dashboard i ettertid. Det kan hende at denne CDen er tilpasset xboxer som er modifisert med hans egen softmod auto installer, og at det derfor ikke vil fungere å installere XBMC som dashboard fra denne CDen på alle xboxer. uten at jeg kan si noe sikkert om det.

Lenke til kommentar
Hvordan funka den? Måtte du formatere, eller kunne du bare oppgradere XBMC'en? Jeg må snart oppdatere, jeg dør av den drittversjonen jeg har nå.

Xboxen leser ikke CD-R da, kan jeg kjøre fra harddisken?

9124718[/snapback]

 

jeg opp daterte det bare det gjkk fint, :)

det allre enkleste er vell å brenne det ut på en dvd...

Men det er litt merkelig for første gangen jeg brente det virka det men nå får jeg det ikke til lengre, dvden virker ikke i boxen :( (den første jeg brente virker enda)

Lenke til kommentar
Ja det virker utrolig tilfeldig hvilke den leser. Men si meg, hvilken dash har du som standard? Kan du velge det? Trenger ikke slette noe, siden jeg har en F disk med alt på. Programvaren (XBMC) ligger på C.

9125113[/snapback]

hvis du bruker m8 (eller nyere) biosen, kan du stille det inn med programvare på dataen, så overføre til xboxen, og da flashe biosen på nytt. litt komplisert oppgave kanskje... :roll:

 

jepp, har gjort det selv, hadde evo som oppstart, gikk lei av den, så nå kjører jeg med XBMC som oppstart.

Lenke til kommentar

jeg bruker unleashX som oppstarts dash pga. det er lett vint å jeg synes det gjør en grei jobb... men så har jeg xbmc lagret som app. det er egenlig det jeg bruker mest! men jeg synest det er så lame opplegg for å lunche andre apps å emus fra xbmc så jeg bruker unleash som primær dash :)

 

det fine med deluxe er att du ikke mister noe, du kan til føre å herje på så magne måter og det er enkelt! :thumbup:

Lenke til kommentar
men kan du i d hele tatt bruke ftp når får feilmeldingen,service required ,callcustomer support?? og hvordan fixer man dette,,med auto installer deluxe på cd+r,,??

9159097[/snapback]

 

vell du kan jo prøve...

men det er mest sansynlig noe tull inni boxen...

 

hvilken chip har du(eller er det soft mod??)

kan du starte boxen å se hva som skjer da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...