Engen_2k Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 Har sett litt filmer nå, men syns liksom ikke jeg får med meg så mye av det som skjer med den ræva grafiken på filmene på youtube. Syns det virker som de fleste mener war lock er beste voc'en, men men jeg har ivertfall starta en mage nå. Forløbig bare på lvl 6, men jeg syns det forløbig er mye morsomere og hunte på denna enn shamanen jeg spilte før.
tmg Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 (endret) Jeg spiller for det meste pvp, orker ikke "binde meg fast" i raid tider osv. og synes det tar for mye tid. Min erfaring er bare å ha spilt begge klassene på lav/mid level og har prøvd litt på kompisers chars i 70. Warlock virker litt for lett i PvP, dot og løp eller bare fear til døde, for lite utfordring. Mage er bra i PvP og jeg synes det virker mer utfordrene, dermed morsommere, bruke blink, ice block (hvis du er frost), osv. ved riktig tidspunkt samt holde folk på avstand. Jeg som PvPer ville rolla mage klart. PvE dps er fire mage utrolig, ligger på topp i alle gruppene jeg har vært i og i raids (dvs. kara for min del). Mulig lock drar fra senere, eller jeg bare har spilt med gode mages/ikke fullt så gode warlocks. Ang. PvP-filmer vil jeg anbefale å laste ned fra warcraftmovies.com, da får du bedre kvalitet. Endret 19. juli 2007 av Tor-Gunnar
Mikkel™ Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 opprett ny konto i mitt navn så kan du få en lvl 37 frostmage (gnome )
Defo Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Velg mage. har spillt mage i 2 år nå og fortsatt ikke lei. Eneste alten min er en warrior lvl 34 som det er et år siden jeg har spillt på. lock er nok morsommere i raid pve though.
Snak3 Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Har en warlock selv som jeg synes er fantastisk morro å spille på, har ikke testa ut mage på 70, men spillte en god del mage pre TBC som 60. Synes egentlig begge classene er morro å spille og det med at det bare er dot fear er jo tull, begge classene har sine utfordringer. Som noen sa tidligere så er det en god ide å teste ut begge classene litt å finne ut hva som passer deg best selv om det kan ta litt tid
Perdition Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 "Dot og bare løp, eller fear til døde." Hersens ****, når skal folk skjønne at warlocks er litt mer enn det? Fear breaker überlett etter nerfen. Mages har iceblock, rogues are Cloak of Skill.. Funker ikke så veldig bra med affliction da, heller ikke bedre når dots går under resillience staten, selv om ikke DoTs critter. Tullete, Blizzard. Ta mitt ord for det, reroll warlock, det er en grunn til at jeg har spilt 'lock i 2 år.
tmg Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 "Dot og bare løp, eller fear til døde." Hersens ****, når skal folk skjønne at warlocks er litt mer enn det? Fear breaker überlett etter nerfen. Mages har iceblock, rogues are Cloak of Skill.. Funker ikke så veldig bra med affliction da, heller ikke bedre når dots går under resillience staten, selv om ikke DoTs critter. Tullete, Blizzard. Ta mitt ord for det, reroll warlock, det er en grunn til at jeg har spilt 'lock i 2 år. 9106637[/snapback] Du kan fint bare dotte og løpe, fear breaker kanskje fortere, men 6 sek med 4-5 dots som ticker og får fienden på avstand kan lett avgjøre kampen. Man må være undead eller ha PvP trinket, evt. bubble/ice block hvis du er av det slaget klar i hver eneste kamp mot en lock. Får du på de fire dotsa dine har du vunnet, om ikke det er en healer/dispeller. Og når tre av dotsa er instant og du har DC til å få på det andre to.
Mikkel™ Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 rogues are Cloak of Skill 9106637[/snapback] Ja, Cloak of shadows maybe? uansett warlocks er drit lett og eie nå som vi har det bare, Cloak of shadows etter at dere har pælma en haug med dots, så springer vi bare inn pælmer en haug med combo points og eviscerater dere til døde haha ler like godt hver gang jeg ser en lock nå for tia xD
Kombat-Kaare Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 rogues are Cloak of Skill 9106637[/snapback] Ja, Cloak of shadows maybe? uansett warlocks er drit lett og eie nå som vi har det bare, Cloak of shadows etter at dere har pælma en haug med dots, så springer vi bare inn pælmer en haug med combo points og eviscerater dere til døde haha ler like godt hver gang jeg ser en lock nå for tia xD 9107552[/snapback] Du og skrivekunstene dine er for meg den perfekte stereotypen på en rogue.
Mikkel™ Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 rogues are Cloak of Skill 9106637[/snapback] Ja, Cloak of shadows maybe? uansett warlocks er drit lett og eie nå som vi har det bare, Cloak of shadows etter at dere har pælma en haug med dots, så springer vi bare inn pælmer en haug med combo points og eviscerater dere til døde haha ler like godt hver gang jeg ser en lock nå for tia xD 9107552[/snapback] Du og skrivekunstene dine er for meg den perfekte stereotypen på en rogue. 9108147[/snapback] <-- meg 24/7
Aachel Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 rogues are Cloak of Skill 9106637[/snapback] Ja, Cloak of shadows maybe? uansett warlocks er drit lett og eie nå som vi har det bare, Cloak of shadows etter at dere har pælma en haug med dots, så springer vi bare inn pælmer en haug med combo points og eviscerater dere til døde haha ler like godt hver gang jeg ser en lock nå for tia xD 9107552[/snapback] Du og skrivekunstene dine er for meg den perfekte stereotypen på en rogue. 9108147[/snapback] Haha.. rouges er de samme uansett hvilken server/zone.. Jeg har en Warlock lvl 70, synes den er morsom både pvp og pve, nå har jeg raidspec, men den funker fint både pvp og pve. (unstable affliction er en kul dot - den gjør mye skade hvis den blir dispelled) 42/0/17 (ingen points i Improved HS, for ve er flere locks og de forskjellige stacker) Jeg har også en mage på lvl 29, som jeg utelukkende bruker til pvp. Og jeg synes mage er kjempemorsom. Har forsøkt å få den så bra jeg kan, utifra et mål om å kunne 1 shotte en del spillere, og det funker fint (ikke på twinks, men vanlige stakkarer som roter seg borti pvp lol). Fire spec ofc Jeg mangler noen enchants. Men det funker sånn som det er, nok til at det er morsomt.
frisyre Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 "Dot og bare løp, eller fear til døde." Hersens ****, når skal folk skjønne at warlocks er litt mer enn det? Fear breaker überlett etter nerfen. Mages har iceblock, rogues are Cloak of Skill.. Funker ikke så veldig bra med affliction da, heller ikke bedre når dots går under resillience staten, selv om ikke DoTs critter. Tullete, Blizzard. Ta mitt ord for det, reroll warlock, det er en grunn til at jeg har spilt 'lock i 2 år. 9106637[/snapback] Jo, jeg har en 70 lock selv å det er bare å dotte deretter løpe. Det er hele warlock PvPen. Ikke alle mages har ice block, utrolig mange raider og respeccer ikke frost for å ta en titt innom WSG. Rogues er hardt å ta for en avarage warlock, men mot andre classes er alt enkelt imo. Kjedelig PvP.
Engen_2k Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 Som jeg egentlig hviste når jeg lagde denna tråden kom det til og værra en del delte meninger. Sånn er det jo altid, men siden kammeratene mine syns det er bra at vi før en mage med i teamet og jeg syns det er gøy å spille på den så fortsetter jeg magen nå ivertfall. Hvis jeg får lyst så kanskje jeg tester lock en gang Takker for mange gode svar
smy Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 (endret) jeg har lvl 60 en lock og 30 mage osv .Jeg vil anbefale en mage for det mye kjekker å spill med Endret 20. juli 2007 av lordsmygen
FemtiNi Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Jeg holder meg til Lock har ikkje komt meg mer en 15 med mage før jeg kjeder meg!
DisplayName123 Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Mage er utrolig artig. Warlocks er lett. Leter du etter den beste klassen, bør du ta Warlock.
Zeelot Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Jeg er mage og har vært det i snart 3 år. Ta warlock. Mye sterkere klasse
DeadbeaT Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 sterkere og sterkere... personlig kan jeg ikke fordra pet-klassene, hunter og warlock er bare uønsket i min leir. så jeg har en 25 warlock som driver å spyr ut swiftness pots og FApots, men noe mer enn det kommer jeg ikke til å gjøre ut av den med det første. kanskje ta den til 40 slik at jeg har _en_ klasse som har fått gratis mount har nettopp startet en mage, og det jeg synes er så artig med den er at du må "gjøre alt selv", du må caste og kan ikke sitte og se på at dots spiser liv, du må løpe for du kan ikke stå og draine og du har ingen til å tanke ads så du må poly morphe, frost novae osv. mye mye artigere med mage imo.
M@R7!N Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Har begge klassene på lvl 70, men bare warlocker greit geara(11.5k hp, arenagear). Magen har pre lvl 70 gear, men dreper folk på tross av mitt sugne gear. Er specca 0/37/24. Konge spec i pvp Ihvertfall med denne gearforskjellen er det mage mye vanskeligere å holde i live, noe som er hovedforskjellen mellom klassene.
Rampage Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Selvfølgelig. Warlocks trenger jo bare trykke 3-4 knapper og så stå helt stille opp og ned og se target hoppe og rulle rundt mens de dør. De tør jo ikke gjør motstand en gang for da vet de at de dør IRL. Er jo ikke noe innsats en gang. NREFEFF!D?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå