plumbum_pb_bly Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 NOE ER GALT! Dette skjedde etter at jeg omstartet fordi jeg skiftet oppløsningen på skjermen og skjermkortet. Jeg har en DAEWOO skjerm. Ogt ett nvidio kort. 2
Lyral Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Sjekk kabler og oppdater drivere til både skjerm og skjermkort Funker det ikke da så vet ikke jeg hva som har skjedd
plumbum_pb_bly Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 (endret) Har nyeste drivere - Tror jeg. Kabelen har ligget veldig nærme en panelovn, kan dette ha noe å si? Endret 18. juli 2007 av PlumBum_Pb_Bly 2
Lyral Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 (endret) Har nyeste drivere - Tror jeg. Kabelen har ligget veldig nærme en panelovn, kan dette ha noe å si? 9098455[/snapback] Er ikke helt sikker, men kanskje Prøv å bytt ut kabelen å se om det hjelper. Men syns det er litt rart om det er feilen hvis den bare ble trigget av en restart av pcen din. Men prøv du EDIT: Leif. Endret 18. juli 2007 av generalbjartish
PTRN Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Tror nok ikke det er noe problem med kabler, med tankte på at skjermdumpene viser problemet.
plumbum_pb_bly Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Kabelen sitter fast i skjermen. Jeg får ikke byttet den! Jeg begynner å få vondt i øynene! 2
Lyral Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Kabelen sitter fast i skjermen. Jeg får ikke byttet den! Jeg begynner å få vondt i øynene! 9098566[/snapback] Da bruker du ikke skjermen, enkelt og greit Hvis du har tilgang til en annen skjerm så bytt ut å se om det er skjermen din som er problemet
plumbum_pb_bly Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Joda, fikk prøvd på en anne skjerm, problemet er der fortsatt. 2
VetleRsport Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Jepp, kan nok være pga nye drivere prøv og "rull" driverene tilbake te de som var der før
plumbum_pb_bly Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Ja..? Nå har jeg ikke byttet drivere på snart en månede. 2
Lyral Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Ja..? Nå har jeg ikke byttet drivere på snart en månede. 9098819[/snapback] Kan være driver krøll fordiom Når du endrer oppløsning o.l så må det skrives til driver filen din, å hvis det oppstår en feil der så vil du naturlig nok oppleve feil
plumbum_pb_bly Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Men dette er ikke første gangen jeg bytter oppløsning med de nye driverene. Jeg spiller nemlig ganske mye, og da må jeg jo bytte oppløsning før jeg spiller. 2
Lyral Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Men dette er ikke første gangen jeg bytter oppløsning med de nye driverene. Jeg spiller nemlig ganske mye, og da må jeg jo bytte oppløsning før jeg spiller. 9098925[/snapback] Det kan forekomme en veldig sjelden gang Men som det er skrevet her, prøv å rull driverene tilbake, eller du kan ta en systemgjenoppretning til en dato før det skjedde Funker ikke det så har jeg ikke peiling
plumbum_pb_bly Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Tror du at PC-en min kan være ødelagt da? Håper virkelig ikke at jeg må kjøpe en ny, for den jeg har nå er bare to år gammel 2
Lyral Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Tror du at PC-en min kan være ødelagt da? Håper virkelig ikke at jeg må kjøpe en ny, for den jeg har nå er bare to år gammel 9099029[/snapback] Tviler på det Men prøv med en systemgjenoppretting å se om det fikser det
plumbum_pb_bly Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Hvordan gjør jeg det? Er det det samme som "formatere?" 2
Lyral Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Hvordan gjør jeg det? Er det det samme som "formatere?" 9099117[/snapback] Neida, langt ifra Det som skjer når du systemgjenoppretter, er at du stiller pcen din tilbake i tid. Akkurat som om du skulle reist tilbake f.eks to timer i tid sånn at du kunne gjort forandringer på noe du angret på Fremgangsmåten: 1: Trykk på start, alle programmer, tilbehør, systemverktøy. 2: Så velger du Systemgjenopprettning. 3: Velg en dato før problemet ditt startet. 4: Pcen din vil nå logge av for å fullføre dette. Når den er ferdig vil den starte seg på nytt, å du kan logge inn igjen på brukeren din Merk at alle forandringer du har gjort på pcen din etter den datoen du har valgt, vil være vekke. Dette er ikke farlig å vil forhåpentligvis fikse problemet ditt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå