pierce007 Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 snust litt på Dimension 9200, men ser samtidig at denne ikke tar mer enn 1TB HD. noen som ville anbefalt denne, eller har noen synspunkter?
pierce007 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 .....hva skal du bruke den til ? 9097873[/snapback] blir jo litt spilling, surfing, nedlstninger, skriving, bildeeditering av og til... gj.snitts bruk kan en vel si...
pierce007 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Hvorfor synes du da at 1TB er "bare"? 9098232[/snapback] nei for all del ikke misforstå meg slik...ble vel bare ment som et lite uttrykk eller noe.. jøss det er jo masse....men ble vel en sammenligning med et kabinett jeg fant som feks kan ta 5 HD.... men det er klart 1TB er masse.... men hva med selve maskinen da?
starks Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Du kan jo bruke eksterne HD'er dersom du har ekstreme lagringsbehov. Har gode erfaringer med Dell jeg. Veldig gode og stabile maskiner, og veldig god kundeservice når jeg har hatt bruk for det (1 gang, ved retur av en ekstern HD).
trettifire Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Dell fungerer veldig bra men vær klar over at det er begrensede muligheter for å modifisere systemet senere hvis du skulle ha interesse av det. Du kan selvsagt bytte deler o.l. men overklokking lar seg som regel ikke gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå