Gå til innhold

Finepix F40FD til 1757 kr!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

F40fd er et nyere kamera, men usikker på om det er så mye bedre. Uansett... at du måtte kjøpt fra Pixmania, gjør at du har gjort et bedre valg med å kjøpe F30 et annet sted.

 

Les gjerne webshoperfaringene du, så tror jeg du blir glad for at du ikke lot deg lure til å kjøpe hos Pixmania. Frakt går vanligvis ganske greit (bortsett fra at det tar lang tid og du blir pålagt noen gebyrer som det ikke er opplyst om på Pixmania sine sider), men får du problemer (garanti/reklamasjonssak) eller vil benytte deg av angrerett? Det er da problemene starter. De som har gitt god karakter, har utelukkende kun hatt erfaring med selve leveringen. Men ikke alle de er fornøyde heller.

 

De selger også utelukkende EU modeller, og de er stasjonert i Frankrike. Det vil si, at om de går konkurs, mister du alle rettigheter... ikke minst de lovpålagte fem års reklamasjonsrett. De stakkar'ne som bestile fra franskstasjonerte Nomatica, må betale alle reklamasjonssaker av egne lommer etterson Nomatica har lagt ned. Og da er det stort sett billigere å kjøpe et nytt kamera.

Endret av Afseth
Lenke til kommentar

Skal snart gå til innkjøp av nytt digitalkamera selv, og det står mellom Canon og Fujifilm. F40fd har jeg ikke hørt om før i kveld. Fant denne testen: http://www.dinside.no/php/art.php?id=388644. Med den prisen du fant, kan det godt hende jeg følger.

 

Edit: ser det kommer kritikk på leverandøren. Kanskje lurt å vente. Fujifilm F50fd er ventet å komme til høsten - forhåpentligvis med både bildestabilisering og samme evne til å ta bilder i svakt lys som f30.

Endret av pengolf
Lenke til kommentar
De selger også utelukkende EU modeller, og de er stasjonert i Frankrike. Det vil si, at om de går konkurs, mister du alle rettigheter... ikke minst de lovpålagte fem års reklamasjonsrett. De stakkar'ne som bestile fra franskstasjonerte Nomatica, må betale alle reklamasjonssaker av egne lommer etterson Nomatica har lagt ned. Og da er det stort sett billigere å kjøpe et nytt kamera.

9100691[/snapback]

 

Sjansen for at Pixmania går konkurs er mye mindre enn at feks. Komplett går konkurs. Pixmania har store eiere.

Lenke til kommentar
Sjansen for at Pixmania går konkurs er mye mindre enn at feks. Komplett går konkurs. Pixmania har store eiere.
Uansett er ulempene alt for store når man handler hos de. Og med den useriøse behandlingen mange kunder får, er det nesten rart om de ikke blir lagt ned etterhvert... eller skifter navn for å fjerne det dårlige ryktet. Kjenner jeg de rett, behandles det da som et nytt selskap slik at tidligere kunder ikke får support de hadde hatt krav på fra Pixmania.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...