Gå til innhold

Mount & Blade-TLD.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hallo...

Vis det er noen her som spiller M&B, med "The Last Days" mod'en, så kan dette være en tråd hvor vi deler erfaringer, opplevelser og lignende, legge gjærna in bilder av slag, charen deres, og andre spessielle opplevelser.

Håper det er flere her som spiller denne moden.

Har en lvl 5 Lothlorien Swordsman nå....driver med det oppdraget der du skal drepe bøttevis med Goblin Patruljer...de er nok de dårligste på spillet..og jeg kan ta 10 stykk alene på hest uten problemer..men jeg må drepe så mange..tar sin tid.

Btw, noen som hvet hvor screenshotsene kommer etter at de er tatt, og hvordan du tar dem på M&B?

Endret av Nebbdyret
Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel, har lest om den og den høres bra ut, driver å laster den ned nå.

Hvor jeg fant den

ser at filen er en exe fil. Så alt legger seg der det skal ? og jeg slipper å gjøre noe spesielt for å få den til å fungere?

Skrevet (endret)

Ja, den gjør det...bare husk å skifre til LTD før du starte spillet, den er en tabell der over "Play Mount & Blade"

Endret av Nebbdyret
Skrevet

Hmm, noen som har klart å rekruttere noen av heltene fra bøkene/filmene? Jeg har ikke spilt så mye enda, så jeg vet ikke helt hvor jeg finner dem eller noe sånn. Skal visstnok gå an. Står det i change-loggen, at det nå finnes massevis av nye heroes. :hmm:

Skrevet

Har sett en helt men han sa bare at han var opptatt.

Har dere problemer med å finne fiender rundt deres nivå? De første fiendene jeg traff var 5 veteran rohan ryttere (noe sånt).

Skrevet
Hmm, noen som har klart å rekruttere noen av heltene fra bøkene/filmene? Jeg har ikke spilt så mye enda, så jeg vet ikke helt hvor jeg finner dem eller noe sånn. Skal visstnok gå an. Står det i change-loggen, at det nå finnes massevis av nye heroes. :hmm:

9097170[/snapback]

Nå har jeg såvidt vært innom TLD modden, og jeg tror du først må skaffe deg et bra rykte før du kan rekruttere helter. F.eks var jeg i Edoras i Rohan hvor jeg så endel helter i slottet. Men kunne ikke rekruttere pga for dårlig rykte.

Skrevet

9097170[/snapback]

Nå har jeg såvidt vært innom TLD modden, og jeg tror du først må skaffe deg et bra rykte før du kan rekruttere helter. F.eks var jeg i Edoras i Rohan hvor jeg så endel helter i slottet. Men kunne ikke rekruttere pga for dårlig rykte.

9097212[/snapback]

Ja det var det jeg også tenkte. Har vært i Edoras selv, og sett de som står der. Det var èn, dog, som jeg kunne rekruttere der. Får bare spille videre og se. :)

Skrevet

HAr aldri vært så ivrig med og kjøpe allies tar det jeg får mine første allies var Rohan Veteran Riders etter en bitter kamp mot Warg Riders From Isengard hadde jeg bare en igjen.

Skrevet

Har sett Haldir....men fikk bare oppdrag fra han..tror ikke jeg kunne rekrutere han...Vi kan vel ikke rekrutere Heltene fra bøkene...Men jeg fikk en bra bueskytter fra han da^^gratis

Skrevet

Haldir kan ikke rekruteres men han som står til høyre for Galadriel kan bli rekrutert, hvis du har spilt lenge nok og har nok influence. Vet ikke om du MÅ være alv eller ikke da, men va alv når jeg fikk han.

Skrevet

angående han som står til høyre for galadriel.

Tror ikke du må være alv. Jeg gikk dit en tur som human og fikk bare beskjed om at han var opptatt akkurat nå. Men dette var helt i starten av spillet.

Skrevet

Jeg har nå spilt i 15 dager på spillet, og på kvelden dag 14 fikk jeg beskjed om at "krigen" har begynt...

Og nå har jeg sett Mordor hærer med opp til 80 soldater o.O Det var jæweligt mye...

Skrevet

Eg har møtt nokon med ca. 150 folk, trur det var great host of Mordor eller noko sånn... Hadde berre 40 sjølv, og med battle size changer på 200...

Skrevet

Steike ta. Jeg spilte modden en del timer igjen i går. Det er jo knalltøft. Elsker å knuse orker med mine (så langt) tre heroes og 70-something folk. Er fortsatt vanskelig å ta ut lesser og greater host -hærer, og diverse passende film-soundtrack kjørende i bakgrunnen (LOTR, Narnia, Last Mohican, PotC, Oblivion, Gothic 3, Van Helsing, osv osv osv). Utrolig god stemning.

Noen som har klart "Gauntlet" i den arenaen i fortet mellom Rohan og Gondor? Den der hvor det sendes bølger på bølger av fiender mot deg og dine heroes, helt til du enten har tatt 100 mann, eller dør selv? Noen som faktisk har klart den her? Jeg tok ut 74 stykk alene (heltene mine døde relativt fort), men har ikke klart den selv enda. Skal prøve litt mer senere. Skikkelig tøff arena-modus, den der. :)

Skrevet (endret)

Har noen spørsmål nå....

Heroer: Hvordan får dere tak i nokk penger til å skaffe de? Har bare rundt 1000 denars hele tiden....

Våpen: Noen som vet hvor jeg kan få tak i gode 1H.Sverd...har bare det jeg begynte med...selv om det er ganske bra.

Soldater: Er det noen andre steder du kan rekrutere soldater en i Fortet mellom Rohan og Gondor, og hvordan kan dere ha 70+ soldater o.O? Kan bare ha 16

atm....

EDIT: Hvor bør jeg gå for quests etter at jeg er ferdig med Goblin-questet?

Hest: Finnes det steder du kan få kjøpt ny hest? Og vis det er tilfellet, hvor?

Håper neon kan svare på en del av spørsmålene ivertfall...

Endret av Nebbdyret

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...