Gå til innhold

Er biltema lakk bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Biltema sin lakk har ikke akkurat et rykte på seg for å være spesielt god desverre.

Quick (fra Scanox), har fluoriserende lakker, også i grønn. Dette får du i de fleste byggevareforretninger.

9096703[/snapback]

 

som for exempel maxbo??

Lenke til kommentar
Jeg synes Biltema lakken er tynn.

9096981[/snapback]

 

Vill også si meg enig der. Lakken vill sikkert ligge, men vis du kommer borti med f.eks hovedkort eller lignendre så vill lakken garantert forsvinne.

 

Ville heller lagt i noen flere kroner så har du en god lakk

Endret av nocturno_culto
Lenke til kommentar

Jeg har ikke altfor mye erfaring med Biltemalakk, men når jeg prøvde det, var den glimrende. Men husk at det er grunnarbeidet som er viktigst! Dersom ikke det er bra, blir ikke resutatet bra heller, uansett lakk. :) Det betyr sparling, pussing (gjentas mange ganger), grunning og til slutt lakering (eventuelt klarlakk helt til slutt).

 

Uansett er de billige, så det skader ikke å prøve. Det eneste negative jeg kan si om dem, er at de spytter litt når boksen er så og si tom.

 

Til den prisen er den glimrende, men en får såklart bedre lakk og ikke minst dyser om en bruker en del mer penger.

 

Gosciny ;)

Lenke til kommentar

Min far lakkerte scooteren med biltemalakk... Dette var noe han tok veldig alvorlig... Bra nok for han, men masse støv i lakken, og lite bra finish til scooter å være.. Men det ble lakkert i garasjen utenfor anbegfalte forhold for å lakkere i.. Så det har nok sin skyld..

 

Men har ingenting imot biltemalakk egentlig...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...