Arne Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Hei! Eg klarer ikkje å køyre R6: VEGAS i vista. Det som skjer, er at når skjermen blir svart, og logoen skal kome opp, så går han tilbake til windows, og det kjem melding om at det skjedde ein feil. Eg har prøvd å reinstallere, men det går ikkje. Eg har C2D E4330 @ 3ghz, 2gb GEiL-RAM og Asus Geforce 8800GTS. Eg prøver no å laste ned dei nyaste driverane til skjermkortet, men om det ikkje går, så treng eg litt hjelp til å løyse dette. Kjøpte det i oslo i forgårs, og har gleda meg som ein unge sidan...
Gjest medlem-105082 Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 (endret) Funker fint i Vista her. Prøvd å patche spillet? Kan være det som foresaker problemet. Hvis ikke patchingen funket så kan du gjøre følgende: Høyreklikk på R6V logo -> Egenskaper -> Kompatibilitet -> Kjør dette programmet i kompalititetsmodus for Windows XP Tror det siste forslaget vil gjøre susen. Men anbefaler fortsatt og patche spillet uansett. Endret 18. juli 2007 av medlem-105082
Arne Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 Skal prøve det, takk, har ikkje heilt fått orden på internett her, menmen...
Arne Skrevet 22. juli 2007 Forfatter Skrevet 22. juli 2007 (endret) No har eg eit nytt problem! Eg har reinstallert windows, men no får eg ikkje installert R6 ein gong! Han stoppar heilt i starten, eg kan tenkje meg at han har kome 3millimeter bortetter der framgangen vert målt. Eg har nettopp installert ZoneAlarm og AVG, om det kan ha noko å seie? Eg har tillatt at programmet skal få tilgang til internett. EDIT: Det viser seg at det ikkje verker når eg har slått av ZoneAlarm heller, så då kan eg like godt slå det på att... Endret 22. juli 2007 av Arne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå