Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Magesmerter, hva kan det være? Blindtarmen?


trMaG

Anbefalte innlegg

Sitter her og teller på knappene om jeg skal komme meg til legevakta.

 

Har skikkelige magesmerter, ikke mageknip, i nedre mageregion som har blitt værre og værre siden kl 14.00 tirsdag. Kan knapt stå oppreist :-(

 

Lurer på om jeg skal dra til Bærum sykehus eller legevakta i Oslo. Bor i Oslo men er fra Bærum...

 

mag

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis det har vedvart så lenge er det best å dra til legen uansett.

 

Forøvrig er blindtarmbetennelse meget smertefullt, så dersom du sitter og bærer deg over smertene, ikke får sove etc; hut deg til legevakta.

 

Gikk ved siden av en kompis som fikk betennelsen en gang. Han hadde klagd over litt magesmerter hele dagen, og så skulle vi gå et par kilometer ... rundt halvveis så begynner han og ynke seg over smertene og det går ikke lang tid før han ligger på veien og vrir seg, bokstavelig talt..;)

Lenke til kommentar

Hei,

 

Dro til legevakten på bærum sykehus. Ble tatt seriøst og legene tok både røntgen og CT av magen, samt blodprøver, men de fant ingenting.

 

Ble derfor sendt hjem igjen på ettermiddagen med beskjed om å komme inn dersom smertene ble akutte. Magen er fortsatt like ille og må nok ty til smertestillende for å sove.

 

Kjipe greier.

 

mag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...