superku1 Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Nå nærmer det seg VG og jeg har søkt på IKT klassen og trenger en bærbar. jeg har jo lyst til å spille litt på den og, men den skal ikke dra noen spill som oblivion, men den må kunne kjøre css, wow...LOTRO(lave instillinger). Jeg har også tenkt til å bruke den som en server, hvis det overhodet går ann, til et spill som heter "taspring" hjemmesiden (funker linken ? ) Tenkte 15.4 skjerm, siden jeg skal drasse rundt på den hver dag. Harddisk trenger ikke være så stor siden jeg bruker heller ekstern til all media osv. Jeg vet at bærbare ikke akkuratt er egnet for å være servere, så hvis det er for vannskelig/dyrt å finne en som egner seg til det, så bare drop det jeg håpte at dere kunne finne noen linker med bærbare som takler det jeg har har sagt tidligere, og som er under 10k førstemann som poster får en klem Kua
superku1 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 ok..nå har 17 personer sett på posten, og ingen av de vil ha en klem??
radivx Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Ville vurdert 14" om du skal drasse mye på den. 15" er i største laget. Går fint an å bruke maskinen som server, men en bærbar er ikke alltid helt gunstig fordi den ofte mangler internett og er i standby/av når du flytter rundt på den. Men om den kun skal være server når du gamer så er jo ikke dette noe problem. Om det er behov for PCer på VG-linjen din, så ville jeg ventet litt. Ofte er det gode rabatter på PCer som leveres gjennom skolene.
superku1 Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 men de er så dårligere, skolen sa det selv ^^. de sa at de gav ut...til 2000,- eller noe, men at hvis du ville ha en som var noe, burde man kjøpe selv, men er ikke HELT sikkert på dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå