Gå til innhold

Diverse spørsmål om wow

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er noob når det kommer til wow., derfor har jeg noen spørsmål jeg håper å få svar på :innocent: .

1) Hva betyr instance? hva går det ut på?

2) å raide, hva menes med det?

3) Hvordan summoner man folk ?

4) hva betyr å tanke?

5) Hva er best, Grinde eller queste?

Kommer sannsynligvis til å stille flere spørsmål, men dette er nok foreløpig :love: .

Noe mer jeg burde jeg kunne når jeg spiller wow? :blush:

Endret av King123
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

www.wow-europe.com

Hvis alle som lurte på slike ting skulle postet her hadde det blitt ett ******* :p

edit: følger også med en telefonkatalog av en manual, les den mens du driter :D

Endret av Paulex
Skrevet (endret)
Er noob når det kommer til wow., derfor har jeg noen spørsmål jeg håper å få svar på  :innocent:  .

Å gå en dungeon hvor man dreper bosser o.s.v (5 mann)

En raid group går en større instance og dreper større og mektigere bosser

En Warlock kan summone folk hvis 2 andre hjelper ham.

Alle kan også summone på Meeting stones utenfor instances

4) hva betyr å tanke?

Å tanke er det en warrior/Druid gjør for å holde aggro på alle som ikke er stunnet

Jeg ville sagt å queste

Kommer sannsynligvis til å stille flere spørsmål, men dette er nok foreløpig  :love: .

Noe mer jeg burde jeg kunne når jeg spiller wow?   :blush:

9090800[/snapback]

Endret av MadsFN
Skrevet (endret)

Instance er områder i spillet som kun du og dine gruppe medlemmer kan gå inn i, det lages en instance for hver gruppe. Det finnes mange instancer gjennom spillet, noen er for raid og noen for 5-manns gruppper! I et instance sloss dere mot eliter (sterkere enn vanlige monstre) og bosser som dropper bedre loot enn vanlige monstre i spillet.

Raiding kan være PvP eller PvE basert, PvP raiding sier seg stort sett selv (dreping av motsatt rase). raiding er en samling helt lik en vanlig Group men me mange fler personer, du kan ha opp til 25 mann i et raid som foregår i et raid instance, og 40 mann til outdoor pvp eller lignende

Summoning krever enten en Meeting Stone som man finner utfor alle instancer ellers kan klassen Warlock summone ved hjelp av 2 andre spillere.

Tanking er Warrioren sin jobb, å tanke betyr å holde en mob(monster) kun til seg selv, slik at den ikke angriper medspillere.. En tank har alltid healers.

Questing er best ettersom det gir reputation og rewards + xp.. quests er som regel grinding bare med et mål, men grinding kan være vel og bra om man trenger et spesifikk item fra et monster.

Håper dette hjalp :p

Endret av Swimsuit
Skrevet
Er noob når det kommer til wow., derfor har jeg noen spørsmål jeg håper å få svar på  :innocent:  .

Å gå en dungeon hvor man dreper bosser o.s.v (5 mann)

En raid group går en større instance og dreper større og mektigere bosser

En Warlock kan summone folk hvis 2 andre hjelper ham.

Alle kan også summone på Meeting stones utenfor instances

4) hva betyr å tanke?

Å tanke er det en warrior/Druid gjør for å holde aggro på alle som ikke er stunnet

Jeg ville sagt å queste

Kommer sannsynligvis til å stille flere spørsmål, men dette er nok foreløpig  :love: .

Noe mer jeg burde jeg kunne når jeg spiller wow?  :blush:

9090800[/snapback]

9091200[/snapback]

Må legge til litt info på 4 og 5.

4. En protection paladin kan også tanke. Tanking er da en warrior, druid eller paladin som holder moben på seg så ingen andre i gruppa blir skadet, tanken har vanligvis en healer som holder han i live. Mer om tanking her.

5. Questing er best om man er ny i wow, siden man da lærer mer om oppbyggingen i spillet(imo). Grinding er greit innimellom, men jeg ville ikke satset på det.

Skrevet

Takk for at folk tar seg tid til å svare meg! :D

Bare dette halp meg med å forstå mer av spillet :) .

Men det jeg ikke liker på wow, er at alle ting blir forkorta hele tia, feks St som er Stormwind. kan litt :innocent:

Skrevet
Takk for at folk tar seg tid til å svare meg!  :D

Men det jeg ikke liker på wow, er at alle ting blir forkorta hele tia, feks St som er Stormwind. kan litt  :innocent:

9091738[/snapback]

Stormwind blir vel av de fleste forkortet som SW, om jeg ikke tar grundig feil. ST er Sunken Temple, en instance i Swamp of Sorrows.

Skrevet
Takk for at folk tar seg tid til å svare meg!   :D

Men det jeg ikke liker på wow, er at alle ting blir forkorta hele tia, feks St som er Stormwind. kan litt   :innocent:

9091738[/snapback]

Stormwind blir vel av de fleste forkortet som SW, om jeg ikke tar grundig feil. ST er Sunken Temple, en instance i Swamp of Sorrows.

9091748[/snapback]

Ops, var Sw jeg mente :blush: .

Takk Heart Break Kid, den tråden var nyttig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...