Phantomwar Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Hei, Jeg får ikke lenger liv i min I-mate, K-Jam den samme som Qtec 9100. Dioden lyser rødt når jeg prøver å lade den ? Telefonen er litt over 1 år gammel. Er dette noe jeg kan reklamerere på eller kan få fikset på noe enkelt vis ?
orelse4054 Skrevet 18. juli 2007 Skrevet 18. juli 2007 Jeg ville prøvd en "soft reset" om dette ikke fungerer en "hard reset". Her er en link til hvordan de utføres: http://www.smartmobil.no/PNphpBB2-viewtopic-t-6112.phtml Vist ikke er det alltids 2 års reklamasjon på telefonen. Dermed kan du ta den med til den butikken du kjøpte den i og reklamere, om de ikke klarer å fikse den har du krav på at de iallefall prøver å sende inn til et service verksted. Håper det hjelper
Phantomwar Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 Jeg ville prøvd en "soft reset" om dette ikke fungerer en "hard reset".Her er en link til hvordan de utføres: http://www.smartmobil.no/PNphpBB2-viewtopic-t-6112.phtml Vist ikke er det alltids 2 års reklamasjon på telefonen. Dermed kan du ta den med til den butikken du kjøpte den i og reklamere, om de ikke klarer å fikse den har du krav på at de iallefall prøver å sende inn til et service verksted. Håper det hjelper 9097343[/snapback] Takk for svar, jeg skal prøve reset. Hvis ikke det går så leverer jeg den der jeg kjøpte den for reklamasjon.
Knocksock Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Hei, ikke sikker på om jeg har pratet med deg tidligere om dette Phantomwar - regner nesten med det, men her er bare en liten "korreksjon". i-mate har 2 års garanti på sine produkter solgt i Norge. Er de kjøpt i utlandet er det 1 år. Batteri 6 mnd. garanti. Så betegnelsen "reklamasjon" er litt flytende i denne sammenhengen - i og med garanti på 2 år retter seg i fra fabrikant på svakheter i materiale og feil ved sammensetting av produktet. Reklamasjon er et ullent uttrykk :| Det går vel litt mer på hva de norske lover gir forbrukere av rettigheter mot et produkt av en viss kategori..noe produsent/leverandør må forholde seg til. Hvis du har levert i-mate K-JAM'en til forhandler så bør de ta kontakt med verksted som er Deltaservice. Deltaservice vil i alle saker som kommer inn til de avgjøre om problemet ved produktet vil dekkes av garantien eller ikke. I dette tilfellet er det enten batteriet eller lade-delen til K-JAMen som er gåent. Hvis du har tilgang til et tilsvarende batteri så kan du jo teste dette. Jeg ville prøvd en "soft reset" om dette ikke fungerer en "hard reset".Her er en link til hvordan de utføres: http://www.smartmobil.no/PNphpBB2-viewtopic-t-6112.phtml Vist ikke er det alltids 2 års reklamasjon på telefonen. Dermed kan du ta den med til den butikken du kjøpte den i og reklamere, om de ikke klarer å fikse den har du krav på at de iallefall prøver å sende inn til et service verksted. Håper det hjelper 9097343[/snapback] Takk for svar, jeg skal prøve reset. Hvis ikke det går så leverer jeg den der jeg kjøpte den for reklamasjon. 9097911[/snapback]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå