Gå til innhold

Får ikke liv i min i-mate K-jam/Qtec 9100 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg får ikke lenger liv i min I-mate, K-Jam den samme som Qtec 9100. Dioden lyser rødt når jeg prøver å lade den ? Telefonen er litt over 1 år gammel. Er dette noe jeg kan reklamerere på eller kan få fikset på noe enkelt vis ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville prøvd en "soft reset" om dette ikke fungerer en "hard reset".

Her er en link til hvordan de utføres:

http://www.smartmobil.no/PNphpBB2-viewtopic-t-6112.phtml

Vist ikke er det alltids 2 års reklamasjon på telefonen. Dermed kan du ta den med til den butikken du kjøpte den i og reklamere, om de ikke klarer å fikse den har du krav på at de iallefall prøver å sende inn til et service verksted.

Håper det hjelper :)

Skrevet

Vist ikke er det alltids 2 års reklamasjon på telefonen. Dermed kan du ta den med til den butikken du kjøpte den i og reklamere, om de ikke klarer å fikse den har du krav på at de iallefall prøver å sende inn til et service verksted.

9097343[/snapback]

Takk for svar, jeg skal prøve reset. Hvis ikke det går så leverer jeg den der jeg kjøpte den for reklamasjon.

Skrevet

Hei, ikke sikker på om jeg har pratet med deg tidligere om dette Phantomwar - regner nesten med det, men her er bare en liten "korreksjon".

i-mate har 2 års garanti på sine produkter solgt i Norge. Er de kjøpt i utlandet er det 1 år. Batteri 6 mnd. garanti. Så betegnelsen "reklamasjon" er litt flytende i denne sammenhengen - i og med garanti på 2 år retter seg i fra fabrikant på svakheter i materiale og feil ved sammensetting av produktet. Reklamasjon er et ullent uttrykk :| Det går vel litt mer på hva de norske lover gir forbrukere av rettigheter mot et produkt av en viss kategori..noe produsent/leverandør må forholde seg til.

Hvis du har levert i-mate K-JAM'en til forhandler så bør de ta kontakt med verksted som er Deltaservice. Deltaservice vil i alle saker som kommer inn til de avgjøre om problemet ved produktet vil dekkes av garantien eller ikke.

I dette tilfellet er det enten batteriet eller lade-delen til K-JAMen som er gåent. Hvis du har tilgang til et tilsvarende batteri så kan du jo teste dette.

9097343[/snapback]

Takk for svar, jeg skal prøve reset. Hvis ikke det går så leverer jeg den der jeg kjøpte den for reklamasjon.

9097911[/snapback]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...