exmx Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Noen som har peiling på hvor jeg kan laste ned endel gode maps til dette spillet? Søkte litt på google igår, men alt jeg fant var en hau med tyske sider. En annen ting jeg leiter etter en en mod som slår av supervåpen. Hvorfor har de ikke laget en option for det? Tviler på at det er så veldig vanskelig... :\
ResidentDante Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Hvis du leter på EA sine offisielle forum finner du en del gode map pakker, jeg fant en med 150 stykk i som hadde mye bra maps. Angående det med supervåpen er jeg enig i at dette burde kunne være mulig å slå av, blir for urettferdig noenganger.
exmx Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Hvis du leter på EA sine offisielle forum finner du en del gode map pakker, jeg fant en med 150 stykk i som hadde mye bra maps. 9088038[/snapback] Du hadde vel ikke giddet å gidd meg en direkte link til den map pakken? Er på jobb nå å kommer meg ikke inn på ea sin side pga blockfilter. ^^
ResidentDante Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 (endret) 155 maps, non silent auto install for xp as the title says, 155 map folders, gathered from various sources. installer made with winrar, opens up to a visible window now, after too many complaints about the silent one. Folder is automatically input into the extract folder box if your using xp, tested and working 100%. http: //rapidshare. com/files/31295720/155_cnc3_maps_autoinstaller_xp.exe Sitter på jobb sjæl, men ingen brannmur som hindrer meg. Endret 17. juli 2007 av ResidentDante
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå