peace2 Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 (endret) Jeg har 3 spørsmål: 1- En feil med telefonen: Jeg har et problem med å ta vanlige kamera bilder ,telefonen fryser helt å da må jeg ta ut og inn batteriet. samma feil gjelder "Videocall" (det er kamera nr 2). Men videomodus fungerer smertefritt! . Hva må jeg gjøre? ser ikke ut som om det er fysisk feil med kamera, høres mer ut som om det er software feil?.. 2- Litt mindre viktig spm : Video kvaliteten er 3gp kvalitet (dårlig) , lurer på om det finnes software som lager video filer i avi format? noen som har erfaring med slike forbedringer? ( jeg har nok minne i telefonen så det skal ikke være stress om det vil bruke mye plass ) 3- Uviktig men kjekt å ha : Hvordan får jeg "Flash menyer"?. Jeg har "crap" menyer fra Netcom selvom jeg fikk fjernet operatørlåsen. nå bruker jeg telenor sim-kort men har fortsatt netcom reklamer og saker ... Telefonen er en Sony Ericsson w850i (ikke opratørlåst lenger, forige eier fikk låst opp den ) Takk for alle svar Endret 4. august 2007 av xox
peace2 Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Skrevet 18. juli 2007 (endret) Ingen som vet noe om det? Endret 21. juli 2007 av xox
peace2 Skrevet 4. august 2007 Forfatter Skrevet 4. august 2007 svar er ønsket , jeg har fortsatt samma problemet ... Peace out
Sverren Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Når vi snakker om problemer... Kan dessverre ikke hjelpe deg med ditt problem xox! Menne lader/hodetelefon tilkoblingen på mobilen er helt idiot, når hodetelefonene er tilkoblet skal det nesten ingen berøring til før lyden vrenges eller blir borte Feilen ligger i tlf, prøvd med mange andre handsfreesett!! Noen med liknende problem? Er dette en svakhet?
peace2 Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 Når vi snakker om problemer... Kan dessverre ikke hjelpe deg med ditt problem xox! Menne lader/hodetelefon tilkoblingen på mobilen er helt idiot, når hodetelefonene er tilkoblet skal det nesten ingen berøring til før lyden vrenges eller blir borte Feilen ligger i tlf, prøvd med mange andre handsfreesett!! Noen med liknende problem? Er dette en svakhet? Jeg har ikke dette problemet på min w850i , mulig det er dårlig tilkobling ved lader-plassen?, om det er oksidert eller lignende...
hernil Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 (endret) 1- En feil med telefonen: Jeg har et problem med å ta vanlige kamera bilder ,telefonen fryser helt å da må jeg ta ut og inn batteriet. samma feil gjelder "Videocall" (det er kamera nr 2). Men videomodus fungerer smertefritt! . Hva må jeg gjøre? ser ikke ut som om det er fysisk feil med kamera, høres mer ut som om det er software feil?.. vet ikke helt hva det er, men du kan prøve å oppdatere programvaren med SEUS. 2- Litt mindre viktig spm : Video kvaliteten er 3gp kvalitet (dårlig) , lurer på om det finnes software som lager video filer i avi format? noen som har erfaring med slike forbedringer? ( jeg har nok minne i telefonen så det skal ikke være stress om det vil bruke mye plass ) nei, det tror jeg ikke du finner til W850i. dessuten, bytte av filformat vil ikke bedre kvaliteten på videoen. 3- Uviktig men kjekt å ha : Hvordan får jeg "Flash menyer"?. Jeg har "crap" menyer fra Netcom selvom jeg fikk fjernet operatørlåsen. nå bruker jeg telenor sim-kort men har fortsatt netcom reklamer og saker ... har du prøvd med et flash theme? hvis telefonen er "operatørbranda" må du nok flashe telefonen på nytt. dette må du gjøre hos en forhandler (tror det var sånn det funka...) håper det hjalp deg sånn noenlunde. Endret 3. november 2007 av hernil
peace2 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter Skrevet 31. desember 2007 (endret) 1- En feil med telefonen: Jeg har et problem med å ta vanlige kamera bilder ,telefonen fryser helt å da må jeg ta ut og inn batteriet. samma feil gjelder "Videocall" (det er kamera nr 2). Men videomodus fungerer smertefritt! . Hva må jeg gjøre? ser ikke ut som om det er fysisk feil med kamera, høres mer ut som om det er software feil?.. vet ikke helt hva det er, men du kan prøve å oppdatere programvaren med SEUS. 2- Litt mindre viktig spm : Video kvaliteten er 3gp kvalitet (dårlig) , lurer på om det finnes software som lager video filer i avi format? noen som har erfaring med slike forbedringer? ( jeg har nok minne i telefonen så det skal ikke være stress om det vil bruke mye plass ) nei, det tror jeg ikke du finner til W850i. dessuten, bytte av filformat vil ikke bedre kvaliteten på videoen. 3- Uviktig men kjekt å ha : Hvordan får jeg "Flash menyer"?. Jeg har "crap" menyer fra Netcom selvom jeg fikk fjernet operatørlåsen. nå bruker jeg telenor sim-kort men har fortsatt netcom reklamer og saker ... har du prøvd med et flash theme? hvis telefonen er "operatørbranda" må du nok flashe telefonen på nytt. dette må du gjøre hos en forhandler (tror det var sånn det funka...) håper det hjalp deg sånn noenlunde. Har prøvd alt, ingenting ble fiksa til nå egentlig (sikkert feil med selve telefonen) ,fikk meg iphone nå ^^ takk for svarene ^^ Endret 31. desember 2007 av xox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå